Ik weet het allemaal niet meer...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mirjammie

Re: Ik weet het allemaal niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:14

Wat een naar bericht... Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent, heel veel sterkte Vriendjes zijn?

Ik hoop natuurlijk dat je een super plekje voor hem vindt, het zou fantastisch zijn als hij naar die kennissen kan. Maar zorg ook dan dat je alles goed vastlegt, zodat hij niet uiteindelijk toch in de handel terechtkomt terwijl jij het juist zo goed voor had met je paardje..

Geef je prachtige paard maar een dikke knuffel Ach gut

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 12:12

Wat afschuwelijk dat hij ataxie heeft. Ik hoop dat het aan de andere kant een stukje opluchting geeft, dat het eindelijk duidelijk is wat er aan de hand is.
Als je een plekje voor hem vindt en je heb een contract nodig. Ik heb een heel mooi verkoop contract waarin zowel jij als verkoper als je paard beschermdwordt. HEt is opgesteld door mijn advocaat nadat wij een jarenlange rechtzaak hebben gehad na het verkoop van ons paard.
Je kan het contract eventueel nog aanpassen aan dingen die voor jou belangrijk zijn. In het contract kan je dan zetten welke beperking hij heeft en waarvoor hij geschikt is, dus recreatief rijden en geen dressuur.

heel veel sterkte.

larissa1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:31

heeeeeeeel veel sterkten

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:40

Mariska ik vind het vreselijk voor je, hopelijk vind je een hele fijne plek voor hem.
Ik las trouwens wel hier een topic over wobbler en dat het soms operabel schijnt te zijn.
moretje @ [VVDD] wobbler syndroom

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 19:47

Jeetje zeg, dit is niet niks. Gelukkig weet je nu hoe het zit en kun je het dier in z'n waarde laten en er rekening mee houden. Ik begrijp je beslissing, en ik hoop dat hij een heel goed huis krijgt waar hij nog jaren mag genieten van buitenritten en weidegang! Heel veel sterkte!

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 09:19

djoeka schreef:
Mariska ik vind het vreselijk voor je, hopelijk vind je een hele fijne plek voor hem.
Ik las trouwens wel hier een topic over wobbler en dat het soms operabel schijnt te zijn.
moretje @ [VVDD] wobbler syndroom

Dankje..

Ja het is operatief te verhelpen,maar gezien zijn sacralisatie zou hij daardoor onstabiel kunnen worden en in elkaar kunnen zakken.
Zo ben je en je geld,en je paard kwijt..

Terwijl hij nu nog stabiel door het leven kan...
Dan is de keuze snel gemaakt Knipoog

Zo'n operatie kost €7.000,- ...

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 09:22

Ook de schade aan de zenuw blijft. Je kan er dus alleen voor zorgen dat het niet erger wordt

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:13

he bah zeg heb het hele topic doorgelezen, wat een kl0tesituatie zeg Ach gut

maar goed wees blij dat je hem op de foto heb laten zetten, zoals kiwiko zei voordat je er 20 zwepen en 100 goeroe's bij hebt gehaald Ach gut Nu weet je het tenminste

veel sterkte