Ik wil naar links hij gaat naar rechts, paard luistert niet!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Re: Ik wil naar links hij gaat naar rechts, paard luistert niet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 14:37

ja elk zadel past noooit perfect op een paardenrug, daar heb je hele goede zadelsmakers voor, ik zou zeggen laat er eens zo een langs komen, of athans ga dat de eigenaar eens vertellen, en weigeren er op deze manier op te rijden.

bram140

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:55

mee eens..Knipoog

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 23:35

Een bontje zal niet helpen. Daar is het bontje ook niet voor!

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 08:28

nou ja ze zou het vhz zadel meenemen(vind ik persoonlijker lkkrder zitten ene vhz zadel Tong uitsteken) en als die er mooi op ligt dan gebruik ik die voor zolang.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 09:21

maar heb jij de kennis om te zien of dat wel past?? nee dat denk ik niet.
lekker zo eigenwijs door gaan, staat bij jou het paard wel voorop? werkelijk dat vraag ik me af.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 10:29

dat denk jij dat ik neit weet of een zadel goed ligt of niet, maar ken jij mij voldoende eigenlijk ken jij mij hellemaal niet, eigenwijs zijn tja iedereen `kan dit zus of zo zeggen, ik kan ook dingen of jouw zeggen waarvan jij vind dat je dat niet bent, tja zelf weet je beter toch? Waarom zou een paard bij mij niet voorop staan? tja weet je ook neit want je kent me niet.

Ik wil over zo'n dom ding wil geen ruzie discussie hebben vind ik eigenlijk nergens voor ndoig en als iemand dat wle vindt prima succes met je resultaat want die is toch belabberd.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:54

Ik blijf erbij dat niet iedereen zich tegen de ts moet scharen en al helemaal niet op de neerbuigende wijze als er hier word gedaan. Want je ziet; ze reageerd nu alweer fel terug en zo krijg je weer een hoop moddergooien...
Ts, dobbel heeft gelijk in de zin van; je moet er iemand bij halen die er verstand van heeft, dat jij lang rijd en paarden verzorgt betekend niet dat je ook weet hoe een zadel op een rug hoort te liggen (schoudervrijheid, rugspier, gelijke druk, horizontaal liggen van de zitting, afhangen van de singel en beugels, kwaliteit van de kussens etc), ik laat ook een zadelmaker komen hoor, als ik twijfel.
En dobbel, een goede instructeur hoort zich proffesioneel op te stellen en dus niet zo uit te halen naar mensen die GEEN les van jou hebben, kotm erg over alsof jij god bent en dat is natuurlijk niet de manier waarop mensen dingen van je aan gaan nemen... ookal bedoel je je raad goed...