(als de link het doet

http://www.youtube.com/watch?v=ZyjyxDflKd0
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knollentuin schreef:je noemt t omgekeerd sturen maar t is juist wel de manier waarop t zou moeten,een paard aan de binnenteugel de bocht in sturen is juist omgekeerd sturen, t paard ontwijkt de druk aan de binnenteugen en duwt naar de buitenschouder weg-en dan zit je aan het hek
justkid schreef:
Yamcha schreef:justkid schreef:
Link doet!!!! Cool! Netjes, je teugelgebruik is zo fijn, echt!
Visitor: dat was in het begin zo relaxed niet, maar thanks, tof compliment! Grappig is wel dat ik nu soms commentaar krijg dat het er langzaam uitziet, en ik probeer echt bewust de rust erin te rijden, zonder op de handrem te zetten, ze is heet zat, je kan haar heet en gek maken wanneer je maar wilt, en zo actief als je wilt, maar rust in het koppie en actie in het lijf...... dat is moeilijk......
ankem schreef:Ik snap je punt Yamcha...
Maar zolang er nog zoveel "instructeurs" rondlopen die het kunstje zo aanleren, dan zal er ook weinig verbetering komen.
Yamcha schreef:En dan nog, achterover hangend aan die teugels, en álles wordt maar achter die loodlijn getrokkenJe wordt er toch niet goed van af en toe? Kreeg pas commentaar dat ik rechtop moest gaan zitten, ik kijk in de grote ramen bij ons aan de zijkant (die kun je mooi als spiegels gebruiken): what the fiets, ik zít rechtop!
Bleek dat ik achterover moest gaan zitten want rechtop wordt niet meer als rechtop herkend......
Yamcha schreef:Bokt-commentaar heb je geen reet aan.
Mensen herkennen een buikspier nog niet als ie voor ze danst met een theemuts op (ja, het commentaar toen op KT zit me nog altijd hoog).
Bij veel jury's kreeg je hier heus wel punten voor MWM
Maar als je nu je teugels wat langer pakt (dan roept Bokt weer dat ze 20 cm korter moeten, maar what the heck, fiets Bokt) en hem wel vraagt op de loodlijn te blijven, maar zonder 'oprichting'?