Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ik maak paarden zadelmak voor mn werk eigenlijk
van andere mensen, en ik vond dit topic wel leuk om mee te lezen en af en toe te reageren. Misschien dat mensen er wat aan hebben als ik een voorbeeld gebruik als uitleg!
Waarvan vd week voor het in de rijbak, stap en draf, en dat ging super 
. FahyaFemke schreef:zweten onder de deken lijkt me niet prettig, en is geloof ik niet goed nee. dunnere deken opleggen dus! je hebt van die speciale dekens van Bucas (ik heb er 1 te koop haha hint hint maat 190) die van - zoveel tot + zoveel opgelegd kunnen worden, en je paard behoud zijn ideale temperatuur! als het te warm is laat het de warme lucht eruit, en als het koud wordt houd hij de warme lucht juist vast?
Mijn oudje heeft de rain en all-in-one, ze passen ook super. (1 van de weinige waar ze geen schuurplekken van krijgt) Odeale schreef:@Wendy: ik vind je toch superstoer hoor dat je nu al alleen naar buiten gaat.

Wat ze trouwens erg goed doet ondertussen.
Zeker aan het galopknopje en draf-stap knopje moet nog gesleuteld
Afijn, ik ben dus in de wolken, is niet het eerste paard wat ik zadelmak maak... ik heb geen idee hoeveel ik er zadelmak heb gemaakt
maar dat was altijd op stage, op de manege of in opdracht van iemand, en dan deed je het altijd volgens hun manier, ik was alleen de crashtestdummy
tot ik rechtsom wou beginnen haha
snapte er niks van

.
. Maar ze zullen er wel rekening mee houden hoop ik toch
De Smartex Rain is ong. 100 grams, de medium 200 en de all-in-one 300 (of 400?)
Maar ik wil nu gewoon draf-stap
We blijven oefenen!
Al een tijdje, buiten ligt alles bijna blank. Ik ben er dus wel even heel gelukkig mee dat ik een binnenbak ter beschikking heb, zo kunnen we toch rustig verder trainen. Ik hoop dat ik in februari een paar keer op verplaatsing kan gaan trainen en hopelijk verbetert het weer ook zodat ik ook buiten kan beginnen rijden. Nog veel nieuwe dingen om uit te proberen!
dan mag ze nog een beetje slungelig zijn toch

) en dan net voor de hoeken (bakrand). Voor de rest uiteraard de standaardhulpen erbij. Ik probeer vooraan enkel eens een paar kleine halve ophoudingen te geven, dat werkt sowieso beter dan te blijven vasthouden. Vaak gaan ze daar juist nog meer op tegentrekken.
)