Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen die van mij een oogonsteking had voelde ik me al verschrikkelijk, terwijl dat natuurlijk he-le-maal niks is vergeleken met de verhalen die hier op dit moment allemaal te ronde gaan..
sterkte iedereen.
Maar goede nieuws is natuurlijk dat het niet ernstig is en zeker weer helemaal goed komt! Ben wel benieuwd naar het filmpje dus als je mij ook de link wil sturen?

) maar eens moet dat ook klaar zijn.
Daarna heb ik nog even rustig wat gereden, stap en draf en wat overgangen. Ook weer goed mijn been eraan gehouden zodat ze het echt wel leert dat mijn been er is en dat ze er niet vies op mag doen.
.
Niet dat ze echt gevaarlijk doet, gewoon zo wat op haar tenen getrapt 

.
Het is eigenlijk gewoon altijd in het begin even dat ze er lastig op is, maar eens ze door dat momentje heen is, dan gaat het goed. Duurt meestal maar enkele minuten gelukkig 

Maar het begint steeds beter te gaan en ik kan er haar nu ook steeds beter doorrijden.
Ze leert toch enorm snel. Als ik vergelijk nu met hetgeen ze zaterdag liet zien, dan heeft ze het grootste deel toch al gesnapt.