Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ankem schreef:Ja KT zal ik doen.
Ik ben daarom ook zo zenuwachtig. Ik wil niet weer een verkeerde keuze maken.
Heb je nog zadelmerken die geschikt of juist ongeschikt zouden zijn, los gezien van het feit of het op het paard past of niet.
MyWishMax schreef:Ik heb wel diepe zit en redelijk wat wrong, maar dat was noodgedwongen. Vlakkere zit was te breed voor mijn heupen en na 3 rondjes deed het al zo'n zeer dat ik er amper afkwam. Heb het met verschillende merken geprobeerd, maar eigenlijk is Beeb dus te breed voor mij.
knollentuin schreef:ik denk dat het erger is om in een houding gezet te worden , waarvan je je vaak niet eens bewust van bent dat je je paard hinderd, en dat dan dus te lang. dat dat je een poosje stuiterend en balancerend op je paard hobbeld maar ondertussen elke x met je neus op de feiten wordt gedrukt hoe beroerd je balans eigenlijk is en hoe weinig je er eigenlijk van bakt
Japeloup schreef:knollentuin schreef:ik denk dat het erger is om in een houding gezet te worden , waarvan je je vaak niet eens bewust van bent dat je je paard hinderd, en dat dan dus te lang. dat dat je een poosje stuiterend en balancerend op je paard hobbeld maar ondertussen elke x met je neus op de feiten wordt gedrukt hoe beroerd je balans eigenlijk is en hoe weinig je er eigenlijk van bakt
Ben het met je eens, helaas als je naar de ruitersport zaak gaat zie ik weinig zadels waar ik van denk lekker in te kunnen zitten. Plus dat bij al die badkuip zadels (diepe gedwongen zit) ik m'n hulpen niet meer kan geven. Want je hebt geen ruimte om zithulpen te geven, je zit vast.
knollentuin schreef:MyWishMax schreef:of ze hebben er de verkeerde zadels opgelegd, er zijn dus zadels opgebouwd voor mannen en opgebouwd voor vrouwen, wist je dat mwm? daar heeft de breedte van je paard nix mee te maken..en dan kijk ik naar mn merrie...