Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
herculesje schreef:Maar wat je bij die laatste foto heel duidelijk ziet is dat een spier helemaal bovenin de hals en ook voorin, vlak bij de oren zeg maar, opbolt. Terwijl ik ook regelmatig voorbij zie komen dat een spier veel lager en meer richting de schouder bol wordt. Maar wat is nou juist/beter?
Marocje schreef:Niet wordt uitgelegd? Bijna iedere foto wordt geanalyseerd en met uitleg erbij waarom het er zo uit ziet? Tja, als er dan nog foto's komen met alleen eigen feedback dat de handen niet goed zijn, en dat de tenen naar binnen binnen moeten, dat begrijp wel ik dat de 'proffesionals' niet zo veel zin hebben om nog uitgebreid te reageren...
kim_dura schreef:Marocje schreef:Niet wordt uitgelegd? Bijna iedere foto wordt geanalyseerd en met uitleg erbij waarom het er zo uit ziet? Tja, als er dan nog foto's komen met alleen eigen feedback dat de handen niet goed zijn, en dat de tenen naar binnen binnen moeten, dat begrijp wel ik dat de 'proffesionals' niet zo veel zin hebben om nog uitgebreid te reageren...
Ik lees daar regelmatig ook mee hoor, alleen ik wou jullie mening weten, de 'professionals
Als je het van de ruiter zelf hoort is het meestal anders