Het lucht zeker al wel op om je verhaal te doen? Denk dat als je het topic doorleest dat je inderdaad wel handige tips vind
Want veel mensen zeggen dan ja je moet een liedje zingen of wat dan ook maar dat helpt bij mij dus echt niet
Maar ik heb ook in het normale leven last van angst, heb onlangs cursus mindfulness gedaan heb ik persoonlijk veel baat bij gehad, volgens mij heb ik paar pagina's terug nog nuttige tips gegeven moet je die maar even doorlezen haha
Mooi paard heb je trouwens! En die konijntjes samen zijn zoo schattig!

maar gisteren gebeurde er toch dat "iets"! Niet eens onder het rijden! Maar bij het uit de stand halen, waar ze stond bij een restaurant waar we even iets gedronken hadden. Ik was bezig met de teugels goed te doen en wist niet dat iemand de ketting achter haar al los had gemaakt, dus ze stoof met een rotgang achteruit en mijn vinger zei KNAK! AUW door m'n handschoen heen zag ik dat mijn ringvinger een beetje erg veel de verkeerde kant opwees en de pijn zei ook genoeg.... gebroken of uit de kom
Om een lang verhaal kort te maken en jullie het ziekenhuisdrama (nooooit meer zonder verdoving!!) te besparen, vinger uit de kom. Pijnlijke bedoening in ieder geval, wat schijnbaar toch wel een hele poos nodig heeft te herstellen.
Gevolg.... paard weet dan ook niet wat ie met mij aan moet. Daar zullen, als m'n vinger genezen is, mijn instructrice, paard en ik nog hard aan moeten werken. Ze gaat me dan aan de lounge nemen, dan hoef ik niet bang te zijn dat Jorka me alle hoeken van de bak laat zien. Ik hoop toch ook ooit eens angstloos een galopje te kunnen uitzitten. Overigens niet onbelangrijk te kunnen als je op buitenrit gaat!
En ik weet best wel, dat het paardje èigenlijk niet bij mij past. Maar 't is wel mijn dinnetje en ik ben dol op d'r ondanks dat ze niet de makkelijkste is. Ik heb er veel voor over en hou vol! En hoop dat ik toch ooit zo maar m'n paard op kan zadelen om samen een ritje te maken en er dan ook nog allebei van te kunnen genieten.
aan de foto op je profiel te zien kunnen jullie niet zonder elkaar.