Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben nu erg benieuwd naar de foto's! Ik heb haar knotten er dan ook ingelaten tot gisteren, ze had ze erg mooi onderhouden 's nachts, altijd handig om te weten voor later op wedstrijd. En gisteren dus eens met een mooi ingevlochten paard gereden

. Wat kan dat betekenen een te dikke dunne darmwand?
Er zijn bij ons alleen van die idioten die op het weggetje vlak langs je heen scheuren met de auto daar ben ik dan niet blij mee. Het is niet standaard het zou heel goed kunnen dat ik zo'n idioot tegenkom. Onze oudere paarden doet het niets maar ik denk wel eens, ze moeten maar toch ergens van schrikken en op de weg komen. Er zit bij ons in de straat zit een herdershondenvereniging en die mensen rijden als gekken door onze straat met die karretjes achter de auto
.
) niet gedaan. Soms al je hem in de weide ziet spelen en bokken dan denk ik ook wel wow daar moet je niet op zitten dan maar onder het zadel is hij toch nu toe nog ontzettend braaf.
). En als dan de basis er wat op zit, gaan we weer zien om les te volgen. Begeleiding vind ik sowieso erg handig.
Beter zo dan wanneer je erop zit. Ik hoop dat mijn merrie ook zo flink gaat zijn, voorlopig wel dus ik kan alleen maar duimen dat het zo blijft
de reden waarom ik daarmee ga beginnen is omdat de basis er idd al heeeel goed in zit! Alleen ondertussen heeft meneertje dus ook geleerd om zn hoofd in de luct te houde en zn rug we te drukken omdat dat natuuuurlijk 10x makkelijker is dan zn rug te gebruiken, haha
..
) hij vond het helemaal geweldig!Donna_ schreef:Izzy19 schreef:Ik ga binnenkort ook rustig beginnen met een paar keer op en af de camion halen. Zodat ze mijn camion ook goed leert kennen en als het dan echt nodig is, dat er geen problemen zijn
Zo, het heeft echt lang geduurd voordat ik deze post snapte
Camion, camion!? Aaaaah, Camion!
Hoe noemen jullie dat? Vrachtwagen? 
.
. Zit nog te twijfelen of ik zijn maatje de eerste keer mee zal nemen, die dan er eerst op of dat ik hem gelijk alleen doe. Alleen lijkt me beter, met 2-en makkelijker.
Ik probeer haar terug aan te drijven maar ze wacht netjes tot alles eruit is
Dan is ze meteen weer weg op mijn beenhulp en kan ik zelfs bijna direct naar draf weer. Stemhulp heb ik ook al geprobeerd, en een minitikje met de zweep op haar schouder maar ze lijkt er even immuun voor op die moment. Denk dat ik het de volgende keer eerst aan de longe ga proberen, haar echt meebegeleiden op die moment. Ze vertrouwt namelijk erg hard op degene die naast haar op de grond staat, dus ik hoop dat ze het zo gaat snappen
Ze mag mesten, maar ze moet blijven stappen op z'n minst.
)