Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maargoed dat ben ik haha. Ik lees hier ook meer mee dan dat ik advies geef, maar dat komt omdat ik zelf erg bang ben. Weet niet zo goed hoe ik andere dan kan helpen.
. Marocje schreef:Wilke: ik zou het dan dus niet doen. Als iemand anders al aangeeft over een ander, dat die niet echt goed is mensen met wat angst te begeleiden, dan zal dit niet voor niets zijn. Je hebt nu eenmaal instructeurs met het motto 'niet denken maar doen', en dat zal in jullie geval dus niet gaan klikken. Jammer, maar ook wel heel eerlijk dat dit wordt aangegeven!
Het paard waar ik op wilde rijden kon ik overnemen dus ik was als eerste in de bak. Dat vond ik best eng dus de vrouw die erop zat liep een paar rondjes met me mee. Toen er meerdere in de bak waren ging ik zelf stappen. Nou, ik scheet hem wel een beetje. Maar uiteindelijk is het goed gegaan. Had t paard gepakt die moeilijk vooruit te krijgen was en als de rest er vandoor zou gaan is hij degene die blijft staan kijken
scheelt natuurlijk een hoop dat ik dat paard ken. Maar zo moesten we bijv int midden gaan staan en 1 voor 1 galopperen. Toen ie van z'n ene been op t andere ging staan schrok ik al, omdat ie bewoog en ik het niet zei
daar schrok ik zelf dan weer van dat ik er van schrok, oh wat een goed verhaal dit, snappen jullie hem nog?
maar al met al gewoon meegedaan met de rest en het ging best goed. Eenmaal aan t werk was ik niet zo bang meer. Morgen wel spierpijn en de blaren staan op m'n vingers dus volgens mij zat ik een beetje gespannen haha. Maar ben blij dat ik weer een beetje relaxed in de bak heb kunnen paardrijden
verder weet ik nog niet wat mijn instructeur bedoelde over de andere instructeur dat zij soms niet goed met bange mensen kan omgaan. Had m niet alleen gesproken en hij wilde er niet over hebben met andere mensen erbij. Maar ik ga sowieso niet naar haar

Toen was hij net een paar weekjes van mij!
Fijn dat je er weer plezier in hebt, en ja ik (en de rest ook denk ik) wil graag op de hoogte gehouden worden haha 
Denk dat ik als ik door blijf lessen op de manege weer snel gewend ben aan het in de bak rijden. Ik moet alleen m'n bijrijdpaard gaan leren vertrouwen.. En mezelf