Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
badeendje schreef:Als ik een uur priveles wil bij de manege kost dat mij ook 40 euro, dat is gewoon, nouja, dat kan je zelf wel invullen.
Jammer dat het eigenlijk getolereerd word onder jury's, dat sommige mensen het gewoon nieteens zien als een paard compleet verkeerd loopt en daar keihard oeh en ah naar roepen.
superwoman schreef:badeendje schreef:Als ik een uur priveles wil bij de manege kost dat mij ook 40 euro, dat is gewoon, nouja, dat kan je zelf wel invullen.
Jammer dat het eigenlijk getolereerd word onder jury's, dat sommige mensen het gewoon nieteens zien als een paard compleet verkeerd loopt en daar keihard oeh en ah naar roepen.
40,- per uur is relatief niet veel,als je ziet welke kosten er nog vanaf moeten (btw,pensioen,vakantiegeld etc) en bij een manege zelf nog het paard die geld kost en de bak die onderhoudnodig heeft.
Een jury kijkt per onderdeel en er staat vast hoe ze deze moeten beoordelen (welke punten van het geheel) . In dat geval komt het wel eens voor dat de cijfers hoger zijn dan je eigenlijk zou denken. Wil niet altijd zeggen dat de jury het een fijn gereden paard vind.
superwoman schreef:Marocje schreef:Dan zou ik zeggen: begin bij het begin...
Nee, juist de laastste paar....dan weet je waar het over gaat,aangezien er veel kan verand er en in een topic met zoveel pagina's
Yamcha schreef:Niet.
Omdat het risico te groot is op doelloze kneepjes, omdat een niet gevorderde ruiter nog helemaal niet het hoe en waarom en wanneer weet. Niet dat je het niet moet uitleggen, maar ik persoonlijk zou dat niet op internet willen, want dan kun je de uitvoering imo niet niet en je kunt ook niet corrigeren, of juist zeggen wanneer het heel goed is.