Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik was echt bang. En vreemd wel, want ben niet bang voor muizen, maar zodra ik in huis iets hoor wat erg op muis lijkt (midden in de nacht) dan vind ik dat toch erg niet fijn
Japeloup schreef:Wij hebben ook katten en nemen met grote regelmaat oa muizen mee naar binnen, leven of niet...
Maar er is voor mij wel een verschil tussen een muis die mee naar binnen genomen wordt door mn katten, en muizen in huis. Ze zijn namelijk nooit alleen...
]
.
Vandaag voor het eerst sinds 3 dagen naar stal geweest. Ff gereden en suus geknuffeld.

wind is weg en t is droog !

Hier ook vrijwel alle lessen afgezegd vanwege het weer. Woensdag had ik nog wel een lesmeisje op Jonas en morgen heb ik nog een les in de agenda staan, ben benieuwd of ie door kan gaan. Ik heb er maar eentje met een binnenbak.
Wel lekker rechtuit op het zandpad, bochtjes galopperen vindt ze nog moeilijk (leuk, vijfgangers...), maar ik was erg blij!
maar ik had m steeds mooi op tijd terug bij de les
en als ie aangaat dan gaat ie lopen...stopt ie niet graag meer ,das nog een werkpuntje hij kan in de stap dan niet meer "loslaten' en begint op alles aan te dribbelen,piafferen,zitten tot in levade ,hij moet alleen even uitademen,maar ja...BAAS!! {zo kijkt ie dan} dan kan uitstappen en ontspannen erg lang duren

jaar (30-12-2011).
en mijn suuske... beetje op de voorhand

Maar ben tevreden over mijn houding