Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hopelijk wordt je paard daar wat stabieler en zelfverzekerder van, waardoor jij er ook met meer vertrouwen op kunt stappen!
Gelukkig is het paard wat ik nu rij behoorlijk koel in de kop, en begin ik dat heel langzaamaan ook te beseffen
Merk nu na 4 weken al dat ik steeds een beetje minder let op geluiden en dingen die om mij heen gebeuren en meer op het paard en mezelf durf te gaan letten
Graag een lekkere goedzak waar ik heerljik me kan ompannekoekbakken en buitenrijden etc 

Vandaag maar nieuwe halen, en toen maar in de bak gereden. Dat ging wel redelijk maar na de galop dacht meneer dat hij klaar was en dat was hij niet. Dus hij vloog heel de tijd weg voor mijn been. Uiteindelijk een uur gereden, arm beestje was helemaal bezweet en ik sjaggo.
Nou toen deed hij het EINDELIJK goed dus toen maar gestopt.
Nu was ik nog niet perfect geeindigd maar ik kreeg hem iniedergeval fatsoenlijk de bak door dus dan is het goed.
Ik voel me echt niet goed. Vannacht heel de nacht wakker gelegen, koorts, hoofdpijn keelpijn.
Dat wil ik niet nog een keer meemaken dus ging ik de hack maar uitproberen. Paardje reageerde veel beter, we kwamen ook nog motorrijders tegen op van die harleys, nou daar moet die van mij niks van hebben.