Haha die van mij vond de sterren ook ooooo zo mooi. En ja knippen, hij vond alles wel een ja waard haha. Uiteindelijk een martingaal eraan gedaan en hij heeft het gelijk niet meer gedaan. Dus wellicht een idee voor als het niet lukt. En anders met elastiek werken, zou daar nog wel mee wachten maar je kan het in je achterhoofd houden..
Gisteren had Chev wel zijn biks op
maar kuil niet alles. Meusli at hij weer wel en gras vond hij ook wel ERG lekker
. Ben wel rondje met hem alleen naar buiten geweest. Dat is uiterlijk 30 minuten, rondje naar het kleine bos. Zo trost want nu heb ik niet hoeven afstappen. Wel 2x goed boos moeten worden en toen liep hij door, zelfs 2 kleine stukjes draf gedaan
. Hij vond het prachtig
, had wel een uitrijdeken opgedaan..Tussen 12 en 13 uur komt de DA. Hopelijk kunnen ze dan wat meer zeggen...

) en rond die tijd waren er ook 2 nieuwelingen in de groep gegooid. dus gelukkig geen enge blessures ofzo
.
.
...Ik ben dus heel hard aan het duimen...
. Maar hij was heel erg braaf, hij viel er na een half of kwart rondje vanzelf uit. Nouja, het was ook maar om te zien hoe hij zou reageren. Wil ook graag snel met hem naar buiten en dan wil ik wel even in de bak gegaloppeerd hebben. Heb 3x aangegaloppeerd en de derde x ging hij eigenlijk vrijwel direct op hulp en stemhulp in galop.