Anky Warmup met fotos: LDR, of Rollkur?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Goofy44

Re: Anky Warmup met fotos: LDR, of Rollkur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 18:58

Ik denk dat de gemiddelde ruiters een paard niet met hun verstand kopen. Je valt erop of niet, het is net zoiets als verliefd worden. Anderen kunnen dan roepen begin er niet aan, maar zo werkt het kopen van een paard niet. Je moet dan een paar keer goed in de fout gaan, dan kom je er misschien achter, waar je wel op moet letten. En waar je wel op moet letten, dat is de vraag. Een kenner of iemand met een paar extra ogen meenemen, is dan nooit weg. De meeste verkopen zijn mentaal (tussen de oren) binnen een paar minuten al genomen. Daarna is het even schudden en kijken wat er in de geldbuidel zit..... Pling

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 20:07

*stomverbaasd*

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 20:34

Alweer bijgekomen Marije Knipoog
waarover zo verbaasd??

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 22:28

Aimee schreef:
Nogmaals; ik ben écht héél erg benieuwd wie je bent, Kaja.

Ha Ha Ha daar zijn heel veel bokkers enorm benieuwd naar onder andere mijn eigen persoontje.
Soms is Kaja overigens best wel vriendelijk.

En dat ze er niet voor uit komt wie ze is is begrijpelijk, dan kan ze mischien haar uitspraken niet meer waar maken of strookt haar rijkunst niet met haar uitspraken en wordt ze tot de enkels toe afgebrand en dat zal ze wel niet willen.

Kaja is overigens wel standvastig in geheimzinnigheid.
Ben ook benieuwd maar of we er ooit achter komen??????

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 22:32

Betteke schreef:
Dat van die menners heb ik persoonlijk ervaren, net als springers. Geen jaloezie en pure gezelligheid!
Ben zelf ook een dressuurprikker trouwens, maar dan zonder jaloezie.

Sluit ik me bij aan, die menners zijn gezellige mensen soms een beetje teveel alchol naar mijn smaak erbij.
Die springers hard maar rechtvaardig.
De dressuurders soms erg achterbaks, jaloers en onvriendelijk.
En ja ik ben ook dressuurprikker maar beschouw mijn karakter meer als recreatief lekker relaxes.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 23:43

Al 64 pagina's none-stop....

En is dat LDR paard al in drieeën geknakt? Zo niet, laat het dan gewoon lekker rusten Haha!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 08:39

Kafue schreef:
Aimee schreef:
Nogmaals; ik ben écht héél erg benieuwd wie je bent, Kaja.

Ha Ha Ha daar zijn heel veel bokkers enorm benieuwd naar onder andere mijn eigen persoontje.
Soms is Kaja overigens best wel vriendelijk.

En dat ze er niet voor uit komt wie ze is is begrijpelijk, dan kan ze mischien haar uitspraken niet meer waar maken of strookt haar rijkunst niet met haar uitspraken en wordt ze tot de enkels toe afgebrand en dat zal ze wel niet willen.

Kaja is overigens wel standvastig in geheimzinnigheid.
Ben ook benieuwd maar of we er ooit achter komen??????

(Valt mij mee dat het topic nog niet op slot zit... Misschien willen ook de moddies weten wie ik ben en wat ik doe..) Haha!

Kafue.... We doen niet allemaal alsof we verstand van zaken hebben, om vervolgens als zogenaamde Z combinatie nog niet eens mee kunnen komen in het L!! Ik vind het niet meer dan logisch dat andere bokkers je afbranden.... Hoge bomen vangen veel wind en het is maar net hoe je jezelf voordoet!

Ik heb geen avater nog van Karin Rehbein met Donnerhall, een hele hoop praatjes, andere mensen af branden op hun rijkunst om vervolgens zelf als L combinatie schoon uit de strijd te komen???

Nee, zo werkt het niet!

Laat mij maar lekker wezen wie ik ben, laat mij maar anoniem blijven!!
Ik kan mij uiten zoals ik dat wil en niet zoals anderen dat willen... op een gegeven moment kun je namelijk niet anders meer dan doen alsof je met iedereen in de dressuursport door een deur kunt!!
Kijk eens hoe het er bij de basis aan toe gaat???
Geloof mij het word er daarna echt niet simpeler en vriendelijker op...

Het maakt me eerlijk gezegd niet uit of je mij een leugenaar of wat dan ook noemt Aimee... Je weet wel beter, maar je veroorzaakt graag een rel.... Maak jij je maar lekker druk daarom... Jij hebt altijd van die rare dingen en uitspraken, je zoekt altijd wel iemand op om zwart te maken of te kijk te zetten... Maar bij deze doe je dat echt bij jezelf!!

Je zet jezelf enorm te kijk, misschien niet bij je aanhang, maar wel hier bij ons en bij de mensen die wel verstand van zaken hebben!!

Maar ach Aimee, wie ben ik??? Jij bent het toch?? Jij bent het helemaal, want jij kent Joker en zijn levensverhaal, toch?? Haha! Veel plezier met je verzorgpaardjes, wie weet kom ik je nog eens tegen in de ring!!

Zal vast niet Bloos , maar als het gebeurd Aimee, beloof ik je dat ik mezelf voor zal stellen aan je.... Knipoog !! Haha! Haha! Haha!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:11

Ik weet hoe Kaja eruit ziet Haha! Nou ja, de achterkant dan Knipoog
iemand ziennnnn???
jaja, Kaja, das schrikken he Clown

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:20

...worden we stil van he... Nagelbijten / Gniffelen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 09:20

Vanwege alle recente off-topic reacties gaat hier voorlopig een slotje op.