Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ook ik zeg tegen mijn instructrice op mijn beurt: "Ik leer het ook noooooit" Waarop zij dan zegt: "Joh weet je hoeveel je al hebt geleerd de afgelopen tijd?!"
Beckie schreef:1: Ik moet nog een hoop leren en dan met name alles tegelijk doen. Ik heb gemerkt dat het bij mij begint met concentratie.
2: Nu merk ik dat als ik m'n kont ontspan (dat bedoelen jullie toch met zachte billen) m'n onderbenen/kuit opeens veel minder stil liggen. Ze gaan te veel van achter naar voren voor m'n gevoel (wrijven langs m'n paard zeg maar). Is dit euvel herkenbaar? Doe ik iets verkeerd, bijv. spanning op de verkeerde plaats of is het gewoon wennen?
Blijheid schreef:Nu ben ik wel benieuwd wie jou instructrice is LiVtime
Die Bent-weekends zijn namelijk altijd op dezelfde stal als waar ik met ponymans staMag als pensionklant ook aan het weekend meedoen (de theorie dan, niet rijden uiteraard), vorig jaar al eens gedaan, en dit jaar pik ik er ook nog zeker een weekend uit. (maar wel in de zomer denk ik, minder koud om stil te zitten luisteren in de bak
)
Hoewel ik zelf niet academisch rijd vind ik het wel leuk om uit elke stroming mee te pakken wat me past, dus ook hieruit