MissArianne schreef:zij anky? she wishes.... wacht eens, misschien heeft ze multiple person syndrome
en daar past dit dan weer heel goed bij:
Kaja schreef:Nu ben ik betrapt!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MissArianne schreef:zij anky? she wishes.... wacht eens, misschien heeft ze multiple person syndrome
Kaja schreef:Nu ben ik betrapt!!
van dressuur heb ik verders geen verstand) Biepje schreef:je hebt wel gelijk hoor riant, maar een 'systeem' hangt volgens mij af van hoe je paard is, daar ligt bouw natuurlijk in, maar ook karakter, hoe hij zich voelt die dag,...
Niks leuker dan discuseren met jezelf 
Aimee schreef:Nee Kaja, ik ga het er niet op houden dat we Joker allebei kennen. Ondertussen weet ik namelijk wat jij onder kennen verstaat en in die zin van kennen ben ik de allerbeste vriendin van koningin Beatrix en de rechterhand van Fidel Castro....
)
.
)
Betteke schreef:En vergeet de menners niet, ook een stuk gezelliger dan de dressuurprikkers.
)
friemel schreef:Dressuurprikkerts kunnen in ieder geval niet zo goed on topic blijven?![]()
Had ik nog een vraag: waarom zo minderwaardig zeiken op Aqua over haar aandacht voor balans terwijl iedereen dat continu in z'n hoofd zou moeten hebben als ie op een paard klimt? Wanneer een -noem maar wat- Wim Bomhof zoiets meldt zit iedereen jaja meneer te knikken
Ik heb een compact zielig gehandicapt paard wat lekker niks kan! (behalve naar buiten
) 

. (het is 30 graden!). Goofy44 schreef:Ik weet niet wat Aqua met haar balans opmerking bedoelde, dus mompelde ik maar wat .....(het is 30 graden!).