Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Verder ga ik even niks zeggen over het rijden, van oprichten geen kaas gegeten, laat staan dat ik een paard op de achterhand kan zetten. (nouja, ad dubbele longe kunnen we het een beetje
)knollentuin schreef:safiera komt hier binnenkort ook s heen en er is geen beter paard om te voelen wat je paard doet als je spant of onstpant als mn merrie, hoop dat dat jou helpen gaat![]()
woensdag kan gewoon doorgaan hoor sab, ik geloof dat alles wel ok is nu.
Citaat:Sporen/drijven jullie constant aan?heb ik nu zo'n verkeerd beeld dat ik juist wil dat hij op een enkel hulp iets inzet en dat volhoud tot ik iets anders vraag?
)
eigenwijze pismerrie
Vond het nog netjes dat ik een half rondje ben blijven zitten, maar toen we 240 graden omgingen bokken, trok ik het echt niet meer. Meneer sprong nog een rondje verder en kwam toen bij mij kijken. Ben er nog wel weer opgeklauterd en hij liep heerlijk! Alleen mijn billen deden zo'n pijn.... (Toen hij begon te springen. had ik net een innerlijke discussie over 'salsa billen'. Dus eigenlijk is dit gewoon jullie schuld!
daar kun je niet echt goed op zien wat ik bedoel.
hier kun je het hoofdstel en de teugelvoering zien, mag nog wel wat losser
Ze loopt hier nog veel te veel op de voorhand maar de halshouding klopt wel ongeveer. Mag nog wat lager, en ze mag nog wat meer de achterhand eronder zodat ze zich wat beter draagt.