Vrijdag bij Knollentuin geweest
Toen mocht ik ff kijken naar die ouwe heer van Knollentuin. Wat gaaf om zo te kunnen rijden als zij kan. Zo klein de hulpen en zo duidelijk en eerlijk wat ze hem vroeg. Toen mocht ik ook ff op die ouwe heer
MOEILIJK want hij reageert op de kleinste hulpen. Maar wat gaaf om te doen. Heb nog heel lief gezegd dat hij met mij mee ging naar stal
Maar dat mocht niet eens
HAHWe gaan kleine stapjes vooruit merk ik
[/quote]nee! dat paard gaat hier nooit meer weg!!
ik lieft goof
echt als ik t geld had liet ik m vast kloonen
hij is mijn proffie
er zijn meerdere juryleden die me al gevraagd hebben ze te bellen als ik m wegdoe..ze willen m hebben voor de kinderen of kleinkinderen,zo een mooi bevestigd paard kunnen ze op leren rijden,ikke helemaal trots
wat betreft de wow ,ik kan m af en toe wel in de auto gooien als ik naar je toe kom,kan je er af en toe op rijden kom je je balans weer af en toe tegen..
en kleine stapjes?? meid je gaat als de brandweer,je zal zien dat nu lijkt t nog een grote gatenkaas maar straks gaan de stukjes aanelkaar passen
hallo nieuwerds, welkom hier
(Alleen doe ik het kleine beetje druk zoals jij zegt dus ook niet, omdat het slappe touw voor mijn paard beter werkt, heb ik het idee. Zoals gezegd, verschilt denk ik ook per paard. Of per bui...
)
.

Dus na lekkere poetsbeurt Suus afgekocht met een flinke bak slobber. Ze wordt weer magerder dus moet ff iets in wat haar weer wat dikker maakt. Altijd heeft ze dat rond overgang zomer naar herfst en straks naar de winter weer. Maar lijkt nu meer dan anders. Kan het mss liggen aan het nu anders rijden? Dat het haar toch meer energie kost?