Sterkte met je konijn.
Ik heb niets nieuws te melden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
):
maar gelukkig is ze onder het zadel heel braaf.
haha
Moest op pony die ik totaal niet fijn vind maar gewoon gereden alleen niet gegalopperd maar ja misschien volgende keer
fijn dat het goed ging terwijl je op een minder fijn paard moest.
Paardje deed het super goed!
) en rijden maar.. Ja makkelijker gezegd als gedaan. Ik was aan het instappen en ik zat maar neee, waarom heb ik hem nu niet lager gezet. Op je paard lijkt hij altijd hoger.
Ohh ik ga er niet overheen hoor.
Toen moest ik nog aan Ilonka denken.
En toen dacht ik ach waarom ook niet, wat stel ik me aan vroeger deed ik het ook.
Van voren sprong hij en vanachteren liep hij eroverheen.
Nou toen kreeg ik wat zelfvertrouwen en hop nog een keer, nu sprong hij hem wel maar echt zo van, baaasjeee dit is te laaaaaggg 
Want zo snap ik wel waarom hij zijn eigen tempo bepaald. Dus ik hop in draf eropaf maar Zembla dacht galop is leuker!
Dus Zem de laatste twee passen voor de sprong in galop, nam een grote sprong een echte sprong en gallopeerde toen door, wel snel maar controleerbaar.
Dus ben ik gestopt, zo heeft hij het rustig gedaan en zijn we voordat er fouten gemaakt gaan worden gestopt. Hij was echt braaf!
Somebitch schreef:HaOeeehhh ik heb mijn grootste angst helemaal alleen gedaan vandaag. Ik heb gesprongen![]()
dan gaat ie volgende keer er meteen op af.

hmmm zei ik, dat is wel eeeergggg hoog
Ik ging er de eerste keer op af, wel laten we zeggen, het was erover, alleen heb ik het paard haar manen eens van heel dichtbij geinspecteerd (tja, je weet nooit wat je daar vindt) maar ik ben blijven zitten en ben er nog een aantal keren over gegaan. Het was niet echt gracieus, maar erover en mooi blijven zitten.
hier zal dus werk aan zijn