Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Izzy19 schreef:FahyaFemke, ik zei ook dat hij het paard overvalt héIk heb nergens beweerd dat dat niet zo is. Dus daar ga ik helemaal mee akkoord. Het enige wat ik zei is dat hij voor de rest wel zelf kalm en rustig blijft en niet anders agressief uit de hoek komt.
En zoals ik al zei, het is ook niet mijn manier en ik neem er ook liever mijn tijd voor zodat het rustig gebeurd, maar ik denk dat er nog heel wat 'ergere' manieren zijn om zadelmak te maken. Ik wou gewoon zeggen dat ik beide filmpjes toch nog totaal iets anders vond. Niet dat ik er voorstander van ben.
Wendy_Komen schreef:De manier van Gert van het Hof zou ook niet mijn manier zijn om in te rijden. MAAR als ik een probleem paard zou hebben, die gemeen werd en me er telkens liet vallen, zou ik hem wel weer naar Gert van het Hof brengen.
Odeale schreef:En dat allemaal toen je voor het eerst er op zat? Wat goed zeg. Ik ben nu na 5-6 keer er op pas los in de bak. En toen ik er voor de 2e op zat stukje gedraafd. Maar goed, voor mij was het ook de eerste x dat ik op zo'n jong paard zat. Voor jou ws. niet?