Anky Warmup met fotos: LDR, of Rollkur?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kaja

Re: Anky Warmup met fotos: LDR, of Rollkur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 12:43

knightloekie schreef:
Kaja schreef:

Wat knap van je Haha!
Er op rijden zonder na te denken of het wel iets voor je is.... Knipoog

ja ik ben knap... je moet eens weten wat ik nog meer met mijn paard doe.. Ik rij hem zelfs LDR...
Misschien is het een goed idee om de dierenbescherming in te schakelen Knipoog

Je kunt geen paard rijden, zonder na te denken of hij je past of niet!
Karakter werk (leren kennen van...) is lange termijnwerk, dat kun je niet met drie keer rijden weten!

Maar je maakt mij niet wijs, dat je daar niet over na denkt!
Kopen zonder na te denken bestaat niet, je denkt altijd wel iets!

Daarnaast heb je ook mensen die een dier kopen zonder het te hebben gezien, en dan nog denken ze erover na, maar jij hebt drie keer gereden, dus jij dacht vast wel iets... Haha! Haha! Haha!

Rijdt jij LDR Bloos! ?? Wat een schande Boos! !!!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 12:49

Kaja schreef:
Bloos! Nu ben ik betrapt!!

Je bent inderdaad betrapt, je doet uitspraken over zaken waar je geen flauw benul van hebt en verkoopt ze ook nog als de waarheid. Slechte zaak Kaja.
Dergelijke uitspraken die jij doet, kunnen alleen worden gedaan door mensen die het paard en/of de ruiters van dichtbij kennen. Niet alleen van foto's in de Hoefslag, 3 seconden uitzendtijd op tv of vanuit de tribune op een concours. Zelfs als je altijd bij de losrijring zit op concoursen, dan ken je de paarden nog niet zo dat je dergelijke uitspraken kunt doen die daadwerkelijk met de waarheid stroken.

Ik hoef niet op te scheppen over dat ik Joker wèl van dichtbij ken, zou niet weten waar dat goed voor zou zijn. Ik meld het je alleen ff om je erop te wijzen dat je weer eens uit je nek blaat.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 12:52

Kaja schreef:
Daarnaast heb je ook mensen die een dier kopen zonder het te hebben gezien, en dan nog denken ze erover na, maar jij hebt drie keer gereden, dus jij dacht vast wel iets... Haha! Haha! Haha!

Rijdt jij LDR Bloos! ?? Wat een schande Boos! !!!

ik dacht toen.. wow die is groot.. en heel mooi. Die wil ik wel hebben..verder niks.. Ik was toen absoluut niet bezig met serieus rijden..

Ja het is een grote schande dat ik LDR rijd.. Mijn paard heeft soms wat last van zijn rug en het help hem enorm om hem LDR te rijden met het losrijden, vooral in gallop.. Het is echt schandaaaaalig dat ik dat voor hem doe Gestoord FOEI MAARTJE .. Nee ik kan hem idd het beste gelijk in de oprichting laten lopen.. Als ik s'morgens opsta ga ik ook gelijk de spagaat en de split doen zonder los te werken..kan best..is niks mis mee

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:14

knightloekie (of zoiets)
ik denk dat je even moet teruglezen wat het standpunt van Kaja in deze discussie is. Ze is namelijk helemaal niet tegen LDR, toch?
En daarbij moet je even wennen aan de grapjes van kaja, die nogal eens verkeerd gelezen kunnen worden.

Om nog even terug te komen op de opmerking of een paard flegmatiek of juist heet kan zijn van zichzelf.
Misschien kun je een veulen nog wel veranderen maar als het paard eenmaal 3 is, is er niet meer veel te veranderen aan zijn trage of vlugge karakter. Wat je wel kunt doen is een traag paard super aan het been zetten. Ik heb zo'n slome duikelaar die nu wel super aan het been is. het vergt alleen gruwelijk veel discipline van mij. Iedere voorwaartse hulp die ik mijn paard laat negeren (ook al is het maar het heel ligt verplaatsen of aanleggen van mijn kuit) zorgt ervoor dat die draak naar de volgende voorwaartse hulp nog maar half luisterd.
Spijtig genoeg voor hem, begint ook iedere training met een tik van de zweep. (niet zomaar, voordat de dierenbescherming weer gebeld wordt). Meteen nadat hij niet reageert krijgt hij een tik. Daarna is het afgelopen met het gezeur en gaat het de rest van de rit veel beter. Ach ja, als hij iedere dag een gehuegensteuntje nodig heeft, dan geef ik hem dat toch.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:22

knightloekie.. zoeits ja.. RIDDER LOEKIE (voor de niet engels sprekende mensen onder ons Clown )

okeej als het idd een grapjes was dan bij deze : HAHAHA Haha!

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:22

Aimee schreef:
Kaja schreef:
Bloos! Nu ben ik betrapt!!

Je bent inderdaad betrapt

Ik hoef niet op te scheppen over dat ik Joker wèl van dichtbij ken, zou niet weten waar dat goed voor zou zijn. Ik meld het je alleen ff om je erop te wijzen dat je weer eens uit je nek blaat.

Haha! Haha! Haha!

Wat jij wilt Aimee.... Zoek het uit... Haha!

Ik maak me hier echt niet druk over! Iedereen kent de meniscus problemen van Joker, maar dat hij heet was/is, dat weet elke simpele dodo!!!

Je doet loze uitspraken Aimee, nutteloos en verder dan de waarheid kun je bijna niet zitten Haha! Maar ik lach er om!! Als ik het zelf maar weet hè? Als jij denkt dat ik van niets weet en een penny bent Knipoog ...

Je doet me geen groter plezier Aimee, je kent me niet maar je weet wel precies wie ik ben, wat ik weet en wie ik ken! Chapeau Pling !!

Blijf jij bij je penny verhaal, dan blijf ik bij mijn verhaal, mijn mening en mijn uitspraken, daar hoef jij geen garant voor te staan hoor, dus maak je niet druk zeg... Je weet niet eens wie ik ben!!

Maar als je wilt dat ik je spelletje mee speel, om er een welles-nietes verhaal van te maken:

Wauw ken jij Joker?? Van dichtbij?? Ach... ik ook !
Een potentiële topper, maar helaas te heet.... Véél te heet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:27

lastig toch, al die schuilnamen
Kom gooi het eruit wie wie nu is, lült veel makkelijker Haha!
(snap ik het misschien ook nog eens, want ik loop altijd het spoor bijster wie wie is Lachen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:29

Hahahahahahaha Kaja, wil je beweren dat ie nóg heter is dan Salinero en Bonfire? Believe me, dat is niet zo. Het mooie van Joker was dat ie wèl vreselijk veel werklust had, maar niet dat vreselijk kijkerige en angstige. Heerlijk paard om mee te werken en dergelijke uitspraken kan ik me ook nog direct uit Anky's mond herinneren. Dát is namelijk diegene die wel dergelijke uitspraken over Joker kan doen.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 13:38

Aimee schreef:
Hahahahahahaha Kaja, wil je beweren dat ie nóg heter is dan Salinero en Bonfire? Believe me, dat is niet zo. Het mooie van Joker was dat ie wèl vreselijk veel werklust had, maar niet dat vreselijk kijkerige en angstige. Heerlijk paard om mee te werken en dergelijke uitspraken kan ik me ook nog direct uit Anky's mond herinneren. Dát is namelijk diegene die wel dergelijke uitspraken over Joker kan doen.

Haha! Haha! Ga zo door Aimee... we liggen hier allemaal in de scheur om jouw uitspraken.... Haha! Haha!

Laten we het er dus maar op houden dat we Joker allebei kennen (ik heb jou niet in twijfel getrokken, wetende dat er zovéél mensen zij die Joker kennen ) en ophouden met dit l*llige kinderachtige gedoe!

Of je me nu wel of niet geloofd Aimee.... zal me een zorg wezen!
Echt waar Knipoog !

En wat jij je herinnert uit Anky's mond... Haha! Haha! intresseert me ook helemaal niets.... Dat hoor ik dagelijks..... Clown

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:08

Nee Kaja, ik ga het er niet op houden dat we Joker allebei kennen. Ondertussen weet ik namelijk wat jij onder kennen verstaat en in die zin van kennen ben ik de allerbeste vriendin van koningin Beatrix en de rechterhand van Fidel Castro....

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:10

Waarom ga ik hier eigenlijk nog op in ook Blond Mensen die beweren vergelijkbare paarden als Bonfire en Salinero op stal te hebben zijn net zo min serieus te nemen als mensen die denken dat topruiters als Anky en Edward nog wat van hen kunnen leren....

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:18

En toch ...

Ben je pas echt slim en goed in je vak als je ook al sta je aan de top open blijft staan voor suggesties. En goede tips kunnen uit vreemde hoeken komen.

Vergeet niet dat een gek meer kan vragen dat 10 wijzen kunnen beantwoorden ..

Oftewel

1 penny kan meer vragen dan de hele nederlandse dressuurtop (en de subtop erbij) kan beantwoorden.

Clown Haha! Haha!

Misschien is Kaja in het echt wel Sjef want die spreekt Anky dagelijks Knipoog en is Aimee wel éch de beste vriendin van de koningin... Haha!

maar ik dacht zelf toch echt dat dit topic over LDR ging en het niet een wedtrijdje was "wie kent Anky en haar paarden het beste"

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:24

Als Kaja in het echie Sjef zou zijn, zou ze niet zulke loze uitspraken doen op bokt.

Het gaat er ook niet om wie wie het beste kent, júist niet. Het gaat erom dat geen er bokkers zijn die uitspraken doen over voor hen onbekende onderwerpen en dat ook nog als waarheid verkopen. Of dat nu is dat Anky's systeem dierenmishandeling is, of onwaarheden over haar paarden.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:30

Quote Kaja: Je doet me geen groter plezier Aimee, je kent me niet maar je weet wel precies wie ik ben, wat ik weet en wie ik ken! Chapeau Pling !! [eind quote]

Hey Kaja, deed jij gister ook niet precies hetzelfde bij mij?

Eerlijk gezegd kom je steeds meer over als iemand die van toeten noch blazen weet....loze uitspraken, vaag blijven maar wel net doen alsof je alles van 'dichtbij' hebt meegemaakt.... Raar verhaal als je het mij vraagt. Gister was ik je pispaal, volgens mij is Aimee het vandaag. Je hebt nogal wat issues, of niet? Of ben je juist wel een penny, die uit onzekerheid zulke dingen doet?

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 14:43

Haha! Haha! Haha!

Joker is en blijft te heet!! Ik weet dat wat ik zeg waarheid is en of je me nu wel of niet geloofd Aimee.... Haha!

Dat maakt me werkelijk waar helemaal geen zak uit!

Dergelijke uitspraken terwijl je niet eens weet met wie je te maken hebt, zegt meer over jou dan over mij!

De groeten Aimee en als ik jou was liet ik mij maar eens beter informeren, om niet direct te geloven wat aan het grote publiek bekend gemaakt word Nagelbijten / Gniffelen ....

Lips are sealed Terug naar de huidige stand van zaken.... Anky Warmup met fotos: LDR, of Rollkur? ( als dat ook al niet voor de 1000 ste gekauwd, geslikt en weer opgeboerd is.... )

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:01

Kaja, jij bent juist diegene die alleen dat weet wat aan het grote publiek kenbaar wordt gemaakt.

Waarover ik graag beter geïnformeerd zou raken is; wie ben je eigenlijk?
Je denkt namelijk dat je heel wat bent, dus ben erg benieuwd.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:03

Kaja schreef:
:Dat maakt me werkelijk waar helemaal geen zak uit!]

Het maakt je schijnbaar wel wat uit kaja, anders was je niet elke keer op d opmerking in gegaan Knipoog

Kaja schreef:
:[Dergelijke uitspraken terwijl je niet eens weet met wie je te maken hebt, zegt meer over jou dan over mij!
[/quote]

Nou vertel: wie ben je ?? Ik denk dat je ons dat nu toch wel eens mag mededelen.. Je hebt zo vaak geroepen dat we niet weten met wie we te maken hebben.. Dus laat horen wie je bent..

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:23

Aimee schreef:
Kaja, jij bent juist diegene die alleen dat weet wat aan het grote publiek kenbaar wordt gemaakt.

Waarover ik graag beter geïnformeerd zou raken is; wie ben je eigenlijk?
Je denkt namelijk dat je heel wat bent, dus ben erg benieuwd.

Niet zo dom als jij in elk geval Haha! Haha! Haha!

Iemand zei dat je als basisruiter niet kan kiezen tussen verschillende paarden, terwijl toppers dat wel kunnen, daarnaast kopen toppers niet gauw een verkeerde aankoop! Mireille zei dat je als basisruiter wel kan kiezen en ik zei dat "verkeerde aankopen" ook bij toppers voor komen!

Kijk maar naar Anky en Joker!

Waarop JIJ Aimee (ja JIJ ja...) begon met dit kinderlijke en zeer kinderachtige welles-nietes spelletje! Jij kent Joker van dichtbij en ik niet!! Althans dat denk jij.... jammer genoeg voor jou!! O en niet schrikken: met mij zijn er nog zovelen die Joker kennen,meegemaakt hebben en ja ook wel eens geaaid hebben... whoe!! Spannend hè?!
Ik trek jou niet in twijfel, althans dat doe ik wel maar niet in het openbaar! Dat kunnen we van jou niet zeggen, want alles wat ik zeg trekt jou blijkbaar aan... Haha! Haha!

Dit is dus het laatste wat ik hierover heb gezegd.... IK weet dat wat IK zeg juist is. PUNT Haha!

Kan iemand de link plaatsen die van Gal in HAW, waar we over spraken toen het topic nog ergens over ging??

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:34

kaja.........
Citaat:
Waarop JIJ Aimee (ja JIJ ja...) begon met dit kinderlijke en zeer kinderachtige welles-nietes spelletje!

het feit dat je 'jij' bold gedrukt hebt staan, maakt jou niet kinderachtig??

Citaat:
IK weet dat wat IK zeg juist is. PUNT

ahhhh... zou de rust eindelijk wedergekeerd zijn? Clown

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:38

Jeetje Kaja!
het wordt met de dag erger!
Je gaat hier tekeer dat het niet meer normaal is, moet dat nou echt zo.
Je houdt het vol om drie berichten je fatsoenlijk te gedragen.
EN nou begint het gedonder dus weer.
Je kunt de boel goed verzieken.
Hou het gewoon leuk, wees toch allemaal fatsoenlijk tegen elkaar! Verdrietig

Suuskipje

heb ffies het hele topic zitten doorlezen en de hele discussie van jullie gelezen, aimee en kaja. Ik dnek toch wel dat Aimee de waarheid spreekt, dat alleen Anky echt weet of Joker echt een heet paardje is. ik vind het zelf echt een prachtpaard, maar ken het niet van dichtbij, maarja let maar niet op mijn mening, ben maar een manegetrutje, die geen eigen paard kan betalen

knightloekie

MissArianne schreef:
ahhhh... zou de rust eindelijk wedergekeerd zijn? Clown

Neeee.. Kaja heeft nog steeds niet verteld wie ze is Knipoog
Misschien dat dan alle puzzelstukjes in elkaar passen als blijkt dat ze de oppas van Anky is...of het buurmeisje van Anky of sterker nog Anky zelf is Haha!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:39

of Anky háár oppas Knightloekie Knipoog

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:43

MissArianne schreef:
of Anky háár oppas Knightloekie Knipoog

ow wacht eens MissArianne, daar zou je nog eens gelijk in kunnen hebben.. Dat zal dan ook wel de enige manier zijn hoe ze anders aan die persoonlijke info van Anky komt.. mits ze Anky zelf is natuurlijk *LOL*

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 15:51

zij anky? she wishes.... wacht eens, misschien heeft ze multiple person syndrome Clown