Heb afgelopen dagen ook veel meegelezen, ik vind dat best leuk

@ Gooya: ze is idd lief. Ze heeft zo een onwijs vertrouwen in mij, echt heel bijzonder vind ik dat. Ze vindt rijden erg leuk, ondanks dat ik haar wel in de weg zit, en zeker op zo'n moment. Zo zonde dat ik dan weer zo in de stress schiet omdat er een cam bij is, en het is idd waar, de stress hindert me in het voelen, en ook in het zitten en de rest, want ik kan heus beter. Daarom is 't commentaar wel terecht hoor, mensen kunnen geen commentaar geven op wat ze niet zien tenslotte.
Ik heb me voorgenomen om beter te leren omgaan met stress en spanning, bomproof zal ik wel nooit worden, maar iets relaxter is wel fijn. Dit is ook echt een ding voor me wat ik heel spannend vind, maar ik wil er wel mee om leren gaan. Anders kan ik nooit rijden als iemand kijkt, en dat werkt niet, ik moet daar toch doorheen. Ergens is het wat dat betreft ook weer een moeilijk paard voor mij, zij is net zo, ook zo'n stresskip

Toen lukte dat ook wel, maar dat duurt, dat kost tijd. Maar op het moment dat ze dan mijn hand opzoekt, wordt ze soms best zwaar, en ik vind het moeilijk om dat goed op te vangen, en dan zit ik weer naar voren. Kan ik heel stoer zeggen dat ik dat doe om haar te ontlasten, maar da's niet waar.