Maar inderdaad, het is een klap geld. En dat heb ik nu gewoon niet.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
knollentuin schreef:Dat sowieso, maar dat moet wel te regelen zijn, lijkt me, er is vast wel íemand in de buurt met een trailer, toch?ben ik helemaal met rhys eens.. ik schrik ervan wat de trailerdames durven vragen aan wanhopige paardeneigenaren..wat is precies het probleem amanda? en het is ook lastig oefenen als je niet zelf een trailer hebt staan..
Rhys schreef:@Amanda: heb je niet iemand in je omgeving die gewoon ehm, 'handig' is met paarden.
Als mijn paard niet op de trailer zou willen, zou mijn eerste actie in elk geval geen dure trailercursus zijn, maar er een kennis bij halen die handig is. Met een flinke dosis geduld en doorzettingsvermogen ben je dan vaak al een heel eind.
Want dat soort bedrijven (het is hun goed recht) verdienen uiteindelijk geld omdat zij weten hoe je met een paard communiceert. Het is natuurlijk knap dat ze dat kunnen, maar ze hebben heus de waarheid niet in pacht/zijn echt niet de enigen die dat kunnen.
Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal geprobeerd hebt, waar het precies aan schort en of je handige mensen in je omgeving hebt, maar just in case...als je die optie over het hoofd had gezien.