Mooi dat ik je zo kan helpen Ik voelde me vanmorgen helemaal misselijk en hoofdpijn echt gewoon beroerd en gaat nu net iets beter maar had vanmorgen al afgebeld en qua zenuwen gaat het ook niet lekker dus ik dacht dan maar een keertje niet! Heb nu toch wel zin eigenlijk
Bedankt! Dit was een van de weinige kiekjes die zijn gemaakt (alles is wel gefilmd),jammer dat haar hoofd een beetje kantelt maar het blijft een lekker beest.haha en een tip voor de volgende keer,gewoon adem halen.aan de foto te zien hou ik mn adem in
Edit:die strik in dr voorpluk heb ik er niet zelf ingezet!!had alleen ff geen tijd meer om hem er uit te halen ivm eerder beginnen dan gepland.
Maar we hebben alle tijd. T is maar een B proefje. Maar had wel veel punten gescoord. 1e proef 204 2e proef 205.
Ik heb niet heel veel verstand van punten maar volgens mij had de jury een goede dag want volgens mij is dit best wel hoog (toch?,ik moet me ff inlezen op dit gebied).
Haha. Maar ik was al blij dat ze in galop ging.dus die punten konden me zowieso weinig schelen maar dat we ook nog eens eerste zouden worden had ik helemaal niet verwacht.
Nee niet meer, heb ook even geen behoefte aan rijden. Gaat niket zo goed met mijn konijn en wil er voor hem zijn deze periode. Dus ik vrees dat paardje even vakantie krijgt.
Jep altijd buiten en inrijden binnen. Doen ze in deze omgeving altijd tenzij het bagger weer is.
Liesbeth1994
Geplaatst: 15-04-12 17:11
Somebitch schreef:
Nee niet meer, heb ook even geen behoefte aan rijden. Gaat niket zo goed met mijn konijn en wil er voor hem zijn deze periode. Dus ik vrees dat paardje even vakantie krijgt.