Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WildWings schreef:Naar mijn idee is spelen met de teugels echt milimeterwerk, zoals ik aangeef, bij echt duidelijk centimeterwerk (meer dan 2 cm speling) vind ik het gewoon zagen. Maargoed, het voelt voor mij (nog?) niet fijn, de methode been - stille hand werkt voor mij fijner dan been - 'stille' maar spelende (kan dat???) hand om het maar zo te zeggen.
Miss_Malfoy, neem eens een aantal tientallen bladzijden HAW door als je je verveelt (Als je je heel erg verveelt) ... het zal je dan serieus verbazen over hoe "goed" het werkt (voor het krulletje dan) bij sommigen
Misschien gaat het hoofd eerst omhoog, maar als iemand maar blijft trekken gaat het vanzelf wel weer omlaag (afhankelijk van de pijn die het doet natuurlijk; misschien moet er eerst een hulpteugel of straffer bit aan te pas komen). Maar dan is hij er "doorheen" volgens velen en loopt hij "mooi".
superwoman schreef:Dat is spelen idd, maar ik ben zelf niet voor "spelen" evenals "kneden".
Gewoon een stille hand (geen vastgezette hand) en soms 1 kneepje wanneer nodig.
WildWings schreef:superwoman schreef:Dat is spelen idd, maar ik ben zelf niet voor "spelen" evenals "kneden".
Een kneepje, is dat dan eigenlijk icm met het been, dus eigenlijk gewoon een halve ophouding als het ware? Of is het 'gewoon' zonder dat been vooraf gaat?
superwoman schreef:icm?
Een kneepje is geen halve ophouding. 1 kneepje is gewoon met 1 hand 1 x "spelen". Aangezien spelen meervoud is, is dat dus niet het juiste woord
superwoman schreef:Dat is spelen idd, maar ik ben zelf niet voor "spelen" evenals "kneden".
Marchador schreef:Miss_Malfoy, ik hoop trouwens niet dat ik je vraag een hele andere wending heb gegeven!
Marchador schreef:Ja inderdaad dat is waar en die vraag kwambij mij op door 1 van de berichten hierboven die ik daarstraks las. En ik leer ook heel graag van alles bij!
Marchador schreef:En wanneer is soms bij jou als ik vragen mag?
lailapri schreef:Als we al weten dat buiging in het lijf 1 zijdig loslaten is, waarom gaan we dan allemaal zo moeilijk doen met druk verhogen? Zorg dat je paard kan buigen en wissel die buiging af....
lailapri schreef:Nouja aangezien er in een rijbak al 4 hoeken zitten kun je hem al 4x inbuigen.