'avond 
Oepsie, heb weer veel bij te lezen
Zooist schreef:Wat leuk om je nu in deze hoedanigheid te lezen Gooya. Ken je alleen van WkIBM.
Het klinkt in ieder geval dat je heel erg op de goede weg zit

Thanx, ben zeker op de goede weg. Ik leer paardrijden
en het is hardstikke leuk.
SabM gefeli met je laarzen. Mooi cadeau
Lekker gereden. leuk om de vorderingen te merken hè.
Livetime, heb even snel je website bekeken. Ziet er netjes uit, verder moet ik er nog even "induiken". Weet je dat er een spelfout staat, hoofdpagina, eerste alinea derde regel?
Gaaf berichtje over je les!
Yamcha, heb je topic gezien. Wat een scheetje van een paard heb je toch
.
Justkid, wat een super lief aanbod van je
Ankem, dat zadel wat nu een beetje te groot is en wat jou zo lekker zit, zou je daar niet tijdelijk een bontje onder kunnen doen? Totdat paard weer wat meer spieren heeft opgebouwd?
Ben overigens heel blij om jouw positieve berichten over het rijden te lezen.
12rebel, sterkte. Lees dat je het ziekenhuis in moet.
Citaat:
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik bepaalde oefeningen altijd verkeerd gereden heb, verkeerde hulpen.
MWM: hoe kwam je erachter wat wel de goede hulpen waren? Had je instructie die of zelf ontdekt?
Pantykous, welkom hier. Veel plezier met de lessen.
Leuk om te lezen Zooist, hoe je aan het trainen bent met de "vakantieganger".
Heb helaas niet zoveel meer met Janus kunnen doen. En nu is de bak weer verzopen. Echt jammer. Bijrijdster heeft nog wel een keer gereden, maar gisterenavond brak echt in een keer noodweer uit zeg. Onweer en hagel. Dus heb maar niet gereden, die bui kwam heel plotseling opzetten.
Verder heb ik een erg drukke week op mijn werk gehad, voel me helemaal
. Heb bereikbaarheidsdienst tot maandag 9 uur. Hoop dat ik morgen de tijd krijg om lekker bij peerdje kan gaan ontspannen.