Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
runningkawa schreef:nee je hebt gevraagt of het verstandig is...en dat is het antwoord nee. Maar dat wil je niet horen.
En het antwoord is nee omdat je eerst moet weten of je paard medisch oke is...gecontroleerd door een goed persoon (en al is hij medisch oke is het nog nee, want je mist duidelijk de kunde)
ja dan ben je behoorlijk slechthorend ja...
want of er vanavond iemand komt...laat ik dat twijfelen... nog nooit is er iemand dezelfde dag geweest die kan...maar dan zijn wij mooi stil als je dat zegt...

runningkawa schreef:natuurlijk proberen paarden eens wat uit...maar moet je dan met een slof gaan rijden??
Aub zeg...leer gewoon je paard te rijden zoals het hoort :0
Snoekiej schreef:Jij vraagt om advies, daar geeft iedereen antwoord op
En wat de uitkomst vanavond ook is, het is altijd negatief voor jou: Of je paard heeft ergens last van en je weet wat het is en wat je er aan kan doen, of je paard heeft ergens last van en je moet nog verder uitzoeken wat het kan zijn
tamaramt schreef:een tiedeman is zeker niet beter dan een slof; slof kun je ook gewoon losjes laten hangen en bij tiedeman moet het paard altijd afgebogen lopen
Snoekiej schreef:TS, kun je met hoofdletters en punten schrijven, leest wat makkelijker
Roxyyy schreef:met een slof kan die heel vast raken ik zn nek. dat moet je dus niet gebruiken! gebruik dan maar een martigaal wantmartigaal is er alleen voor als die te hoog gaat met zn hoofd en slof meer voor het rond rijden
booster schreef:ik ben wakker genoeg ik heb hem al na laten kijken door meerder mensen zoals tandarts etc
runningkawa schreef:waar zeg ik dat jij dat meteen hebt gedaan met slof gaan rijden?
Er schrijven meer mensen waarop ik kan antwoorden hoor...
ach temmen hoeft niet, ben niet onder de indruk van mensjes die boos worden omdat ze niet snappen dat het medisch kan zijn ook gewoon ontopic antwoord is op hun vraag.
alleen jammer voor de pony dat ze het niet snappen....
die is de dupe...zoals altijd
en ja geen gel*l maar in de krul.... das wat telt...niet verder kijken rijtechnisch ook medisch niet als een vaag persoon zonder diploma ...rot knol ook die niet luistert...mores leren, slof eraan, da zal hem wel leren.
en mensen met ervaring..tja die zijn gewoon lastig en zijn ze zo zat...tja, is niet leuk, mensen die precies de plekken aanwijzen waar het euvel zit...
KiWiKo schreef:foto = AU!