Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

estherpitout schreef:je kan probeeren met een tiederman slof kan maar dan moet jij vlugger zijn dan haar en handen naar voren als ze steigerd als ze niets heeft misschien een paar weken een trainer erop zetten om opnieuw af te richten
tamaramt schreef:als het paard met longeren ook in staking gaat dan kan ik maar 2 oorzaken bedenken; het paard heeft of erge pijn; rug, benen enz of het heeft zeer zware en vervelende ervaringen gehad met rijden en longeren
tip; vraag eens of ze dit bij de oude eigenaar ook deed; zoniet vraag dan of ze een keer naar jou komen en dat zij ermee gaan rijden misschien dat je daar nog iets van kan leren
Nousrufus schreef:tamaramt schreef:als het paard met longeren ook in staking gaat dan kan ik maar 2 oorzaken bedenken; het paard heeft of erge pijn; rug, benen enz of het heeft zeer zware en vervelende ervaringen gehad met rijden en longeren
tip; vraag eens of ze dit bij de oude eigenaar ook deed; zoniet vraag dan of ze een keer naar jou komen en dat zij ermee gaan rijden misschien dat je daar nog iets van kan leren
sluit ik me bij aan .

Dat lijkt me ook een veel betere keus voor je vriend 
kellykeuhh schreef:we hebben gistere gebeld naar de vorige eigenaars.. ze wisten het nog niet of ze haar gingen terug nemen..
)
.
suc6 met 't zoeken naar 'n nieuwe paard
kellykeuhh schreef:vandaag gaan we naar de 1ste zien..
11jarige licht dressuur aangereden.. nog veel mensen leren rijden..
zou niet bokken en steigeren, maar wel vlot vooruit gaan..