Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ladygiroc schreef:Jij wist inderdaad dat ze met een slof reed, dus wat je eerder zei dat je het niet wist is gel*l.
Ik heb je topic bekeken het die slof irriteerd me niet eens, vind hem niet verkeerd gebruikt (zie hem vaak loshangen) maarrr... vind een kop op de borst trekken veel erger!!
Maak je daar maar druk om.
lotjj92 schreef:als ik iemand op een van onze jonge dieren zou laten zou dat absoluut gaan ZONDER slof! anders is diegene waarschijnlijk niet in staat een jong paard fatsoenlijk te rijden. ik heb wel eens enkele keren de slof gebruikt om haar net wat lekkerder nagefelijk te rijden zodat er geen spanning in zou komen. maar nu rijd ik altijd zonder. onze paarden hebben het niet nodig, en ik wil niet dat ze eraan leren wennen!
lindake schreef:Nu ik je andere topik heb gelezen zag ik idd dat je wist dat er met slof werd gereden. Als ze toen s'avond had gezegt dat ze met slof heeft gereden waarom zei je dan gewoon niet ofwel rij je zonder slof of wel blijf je van mijn paard af. Ik vind het zinloos om dan de volgende dag foto's te trekken om dan op bokt te plaatsen.
Als dit topic jou enige topic moest zijn hierover dan gaf ik je volledig gelijk in deze kwestie.
Na te weten wat ik nu weet vind ik het onfair tegenover die meid ondanks dat ze wel iets doet dat niet kan. Met slof op een 3 jaarse rijden kan niet! Maar jij als eigenaar moest daar dan anders op reageren!
@ injo, sorry voor de 2 reacties tegen je
lindake schreef:Met slof op een 3 jaarse rijden kan niet!

fransheijs schreef:'lindake schreef:Met slof op een 3 jaarse rijden kan niet!
Kan wel
midgie schreef:Alles kan maar dat wil nog niet zeggen dat het juist is.
Ook bij een ouder paard hoort het niet.
Maarja het gemak dient de mens en waarom zou je je paard met respect behandelen,
het is maar een dier toch en we ruilen hem zo weer in toch.
Ladygiroc schreef:precies fransheijs! Sommige mensen zijn veel te oppervlakkig! Het zijn HULPmiddelen als je ze op de goede manier gebruikt.
Ladygiroc schreef:ik had het ook over het algemeen gebruikt van de hulpmiddelen,
als je TS's andere topic ziet, zie je dat de slof vaker loshangt dan vast. Dat meisje trekt hem wel met de kop op de borst, vind ik persoonlijk erger dan een loshangende slof
Nadya schreef:Ok, dus je bent wel met me eens dat je met een 3-jarige toch niet snel meteen een slof er aan hangt?
Nadya schreef:Ik vind overigens beiden not done. Die slof en zijn kin op zijn borst trekken.
Nadya schreef:Het getuigt niet van veel rijkunst in mijn ogen.
Ladygiroc schreef:midgie: hoe wil jij die groep noemen die al jaren rijdt maar wel af en toe een slof erbij pakt?