Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pansor schreef:het zadel is waarschijnlijk wel goed, maar we krijgen binnenkort een zadel die speciaal voor hem gemaakt gaat wordenomdat hij een (beetje) een vreemde bouw heeft bij de schoft
hij is op zich heel lief maar hij is onder het zadel en met de trailer een draakje
de DA heeft weer niet gebeld morgen gaan we naar een andere een afspraak maken
kaatje77 schreef:Pepelien.
Hoe komt het dat je stelling van mening bent dat de combi niet klikt.
Ken je ze in real-life?
Ben hier heel erg benieuwd naar.
Maar ik reageer toch even. Soms krijg je bij het lezen van een topic een gevoel dat het gewoon niet goed is en dat het niet klikt. Waardoor dat komt weet ik ook niet, misschien een stukje 'ervarings' intuitie. Ik ben benieuwd of Pepelien dit ook zo voelt.
dus als ze tijd hebben komen ze...
kijken we even hoe we dat met de trailer het makkelijkst kunnen doen

maar ik heb nu net gebeld, komt het toch nog goed

.
ik ben echt blij dat je geweest bent, zo ver waren wij nog niet met hem gekomen met de trailer
maar hij deed daarna wat voorzichtiger en toen ging het wel goed, ook al tilde hij zijn benen 2 keer zo hoog op als normaal
uiteindelijk liep hij er wel in maar toen we de jas van zijn hoofd af haalden zag hij dat hij in de traileer stond en toen ging hij weer achteruit
daarna zonder jas gedaan en toen ging hij er wel in maar steeds 1 hap en dan snel weg (hij voelde zich gewoon niet op zijn gemak) daarna merkte hij dat er niets aan de hand was en deed hij rustig aan en bleef hij rustig in de trailer eten
daarna zelf geprobeerd en dat ging ook goed 

wat stom dat we dat niet eerder gezien hadden