Wie heeft ervaring met een rolletjesbit?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wranglerbutt

Re: Wie heeft ervaring met een rolletjesbit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:04

runningkawa schreef:
keek je in de spiegel toen je het woord dom typte?

Edit: De rest weg gehaald...heeft toch geen nut...

Tja, en gaf misschien teveel risico op een OW? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:06

Nee meid, niet eens misschien...dat dat ow waardig was... en zowel, kan ik er niet wakker van liggen

maar heeft gewoon geen nut, anders had jij dit topic wel al begrepen...maar ergens kun je dat niet en daar kun je denk ik dan ook niks aan doen denk ik dan maar

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:09

Slim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:06

Utan schreef:
Ik heb een tijdje met dit bit gereden: (br-paard, dus keuze eigenaar)
http://www.ekkia.com/imges_prod//infra/ ... 275_gd.jpg
Dit paard reageerde hier heel goed op. Het is wel een tamelijk dik bit, niet geschikt voor kleine mondjes dus Knipoog

Utan, volgens mij is het een ander bit. Bij jouw zie ik 1 metaal, volgens mij rvs en die rolletjes is volgens mij voor jonge paarden om te kunnen spelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:15

Wranglerbutt, heb je het rollerbit zelf ook wel eens in je mond genomen en veel speeksel aangemaakt, er mee gespeeld in de mond. Ben wel benieuwd wat je voelde. Ik heb dat bit nergens waar ik bij kan komen, dus kan het niet zelf uitproberen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 16:30

Dit topic gaat voorlopig op slot voor overleg.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:04

Moderatoropmerking:
En weer open, wel met een kanttekening: blijf respectvol naar elkaar te blijven in de discussie, ook als je het niet met je discussiepartner eens bent. Moddergooien siert niemand.

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:07

russel schreef:
Utan schreef:
Ik heb een tijdje met dit bit gereden: (br-paard, dus keuze eigenaar)
http://www.ekkia.com/imges_prod//infra/ ... 275_gd.jpg
Dit paard reageerde hier heel goed op. Het is wel een tamelijk dik bit, niet geschikt voor kleine mondjes dus Knipoog

Utan, volgens mij is het een ander bit. Bij jouw zie ik 1 metaal, volgens mij rvs en die rolletjes is volgens mij voor jonge paarden om te kunnen spelen.

Ik weet dat het een ander bit is, misschien is dit voor de TS wel iets?

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:02

Ik heb pas ook een dekadvies van Wranglerbutt opgevolgd, ga nu mijn dochter eens met een rollerbit laten rijden. Ik heb er toch nog één liggen.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 14:28

Sammyoo schreef:
Ik heb pas ook een dekadvies van Wranglerbutt opgevolgd, ga nu mijn dochter eens met een rollerbit laten rijden. Ik heb er toch nog één liggen.

@Sammyoo: Dekadvies zou ik het niet noemen; jij had een vraag en ik had 'n antwoord Bloos Mac Summer Bar, toch?

Waarom wil je je dochter met een rollenbit laten rijden? Loopt het paard van je dochter niet goed op het bit dat ze nu gebruikt?
Ik ben er van overtuigd dat het gebruik van een rollenbit geen kwaad doet, maar zie er nooit zo het nut van in iets aan het harnachement te veranderen als dat niet nodig is. What isn't broken doesn't need fixing Tong uitsteken

Ik zou het wél interssant vinden als je zou willen testen of het in de mond nemen van zo'n bit enig effect op je heeft - maar weet niet of je daar wel zin in hebt Clown

russel schreef:
Wranglerbutt, heb je het rollerbit zelf ook wel eens in je mond genomen en veel speeksel aangemaakt, er mee gespeeld in de mond. Ben wel benieuwd wat je voelde. Ik heb dat bit nergens waar ik bij kan komen, dus kan het niet zelf uitproberen.

@Russel: Nope, ik heb zelf niet zo'n bit in mijn bezit, maar in één van de door mij gequote topics hebben tenminste 2 bokkers, CC en Sflj, het geprobeerd. Ze melden allebei niets bijzonders te voelen of proeven, behalve een sterke kopersmaak Lachen

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 15:16

Sammyoo schreef:

Ehm??

Ik snap niet dat dit waarde toevoegd aan de discussie Bloos (sorry daarvoor..)

In ieder geval, nu het topic weer open is, het is een ontzettend interessant topic, dus hou het open Knipoog

Ilana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:15

ik heb geen ervaring met een rolletjesbit en ik weet eigenlijk ook niet wat het is Scheve mond