Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

marleen_usar schreef:Dit topic gaat maar door terwijl ik het niet meer lees,ik zou zeggen veel plezier er mee en misschien kan Anja er nog iets van leren?
marleen_usar schreef:Dit topic gaat maar door terwijl ik het niet meer lees,ik zou zeggen veel plezier er mee en misschien kan Anja er nog iets van leren?
verography schreef:marleen_usar schreef:Dit topic gaat maar door terwijl ik het niet meer lees,ik zou zeggen veel plezier er mee en misschien kan Anja er nog iets van leren?
hoezo zou Anja hier iets van moeten leren. Jij ben de persoon met een bord voor zijn kop die ooit de dood van een ander op zijn geweten gaat krijgen. Makkelijk he problemen op andere afschuiven.
Citaat:Kijk naar hoe ze Nusca van wsundayl behandelt. Netjes maar consequent. Ook dit is een jong paard maar heeft echt een heel ander karakter. Ook zij probeert uit maar bij lange na niet zo gemeen als Usar.
. Didoo schreef:Dat zou ik persoonlijk nooit doen. Zo'n beest schrikt zich helemaal dood. Er zijn genoeg andere manieren die vriendelijker zijn om het af te leren
Mummie schreef:Didoo schreef:Dat zou ik persoonlijk nooit doen. Zo'n beest schrikt zich helemaal dood. Er zijn genoeg andere manieren die vriendelijker zijn om het af te leren
Hoe denk je dat de ruiter schrikt als je achterover klapt met een paard dat zo hoog steigert (ik spreek uit ervaring). Nou dan liever een spons uitknijpen (wat overigens niet eens pijnlijk is voor het paard) en dat het paard zich dood schrikt dan dat je met een gebroken rug onder je paard ligt!
marleen_usar schreef:Onhandelbaar is hij niet, dat maken jullie er van.Hij kwam op me af tijdens het longeren, als dat al onhandelbaar is? Wel leuk dat mensen dat kunnen zien vanuit hun stoel achter de pc.
savath schreef:Weet je ,waarschijnlijk leest ze dit alles wel mee,maar doet alsof het haar niets kan schelen.
Kunnen we haar alsnog de ogen openenen dat ze dus echt hulp moet gaan zoeken.