Dan komt er misschien voldoende beweging in. Gewoon wat gezond Darwinisme erop loslaten

(en verder lig ik helemaal onder mijn tafel van dit topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avanoort schreef:Misschien moet je een join up doen..
Cassidy schreef:Nada schreef:Cas, heb je er al is over na gedacht om NH met hem te doen?
Ik heb de join-up met hem geprobeerd, maar die werkt niet want hij blijft gewoon staan...verder eigenlijk nog niet gekeken, heb je soms tips voor me?
Hilli schreef:Wat dat betreft kun je beter een Duitse fiets nemen. Die lopen altijd rad!
Ibbel schreef:http://www.fahrrad.de/fahrraeder-guenst ... rsand.html
Ik vond deze grote fokker voor je, Cassidy.
Die Dürkopp lijkt me wel een koppig type te zijn, als ik op de naam af moet gaan.
KiWiKo schreef:Ik weet nief of verzekeren nog wel verstandig is, moet het ding door de keuring en alles........
Nerwen schreef:Het was een hengst hè? Heeft hij papieren?
Misschien dat een carrière als dekfiets het overwegen waard is? Verdien je er nog wat aan ook
hoera schreef:Nerwen schreef:Het was een hengst hè? Heeft hij papieren?
Misschien dat een carrière als dekfiets het overwegen waard is? Verdien je er nog wat aan ook
Hmmm Nerwen .......... ik zou dan liever zien dat hij toch zich zou bewijzen in de sport ........... bedoel stel dat ie deze problemen door vererfd
Kimmes schreef:Issie niet gewoon oud en is het misschien tijd voor een rusthuis?
Citaat:
Nou ja, als je soms ziet wat mensen voor een papier wel niet doen....
Misschien eerst een goede bijrijder zoeken/hem op een trainingsstal zetten en dan bijv. eens meedoen aan de Pavo cup als hij goede resultaten boekt?
Heb je een foto van 'm? Dan zouden we het exterieur eens kunnen beoordelen.