Astragirl schreef:Ik ga zondag terug rijden, en dan plaats ik fotos!
Van dat op de voorhand lopen is voor haar extra uitdaging, omdat ze namelijk zo is gebouwd. Maar als ik haar vergelijk met vroeger is ze al veel verbeterd daarmee. Dus blijf ik zoals je zegt veel overgangen maken ed. Ik ga zondag beginnen met laag en rond rijden, en zie dan wel hoe ver ik kan gaan dan.
Mijn binnenhand moet ik idd meer ontspannen, en meer ophoudingen maken met de buitenhand. Met stelling heeft ze soms ook moeite, hoe kan ik dit dan oplossen zonder de binnenhand te veel te gebruiken?
geven en nemen..... Dus zet je binnenhand ook niet vast en durf af en toe je hand en je arm helemaal naar de mond te brengen, zodat er waslijntje komt.
Dus stelling vragen, kneden ( kneepjes geven) en geven....
Toen na een eindeloze smeekbede heeft hij er toch een paar gemaakt in 3 min , grrrr, dus alleen in 1 stadium en op 1 zijde. Op sommige momenten hangen de teugels nog iets teveel door, ofwel was het een moment dat ik eens om zelfhouding vroeg. Weet ik niet meer
Ik vind dat ze met het diepere wel veel losser is, ik heb geen hangerig paardje meer tussen mijn teugels. Het is nu uiteraard nog zoeken om daar een beetje een bevestiging in te krijgen, maar we werken er dus aan. We zijn geen Anky's en geen dressuurpaarden, remember