Noukie schreef:nou marcolemar: mijn paarden kunnen ook LDR op een dubbelgebroken K&K hoor, of is dat nog te scherp voor jouw idee?
en ehm...kan me nog herinneren dat, toen ik hockeyde, we ALTIJD voor de wedstrijd moesten warmlopen en strechen. Kan niet zeggen dat dat altijd even fijn aanvoelde aan mn spieren, daar heb je gelijk in, maar op den duur ging het alsmaar makkelijker en feit was dat er door al dat gestrech veel minder blessures kwamen! En zo konden we 2 seizoenen lang met 11 man (ehm vrouw) dik op kop gaan, zonder dat er mensen uitvielen vanwege blessures! (ok, tot mijn middenvoetsbeentjes besloten ermee op te houden, maar dat had niets met de voorbereiding te maken, alleen vervelende samenloop van omstandigheden)
Thuis rijdt anky ook dubbelgebroken hoor. En die Slof tja daar kun je over diecussieren maar elke grotere stal/opleidingsstal/handelsstal/dressuurstal rijdt met.... en hebben 'm eigenlijk niet nodig .... maar ja. Ik reed ook nooit zonder en eigenlijk was het onzin, maar ja...