ORUN cursus, wat vind je ervan

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

San

Re: ORUN cursus, wat vind je ervan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:15

Wat is het probleem met andere mensen op je paard laten. Ik heb daar persoonlijk echt geen problemen mee. In mijn beleving is het juist wel goed voor ze als ze niet zo'n eenmanspaard zijn. Ze moeten leren niet maar naar een persoon in hun leven te moeten luisteren. Heb er dus echt geen problemen mee als er voor de cursus andere mensen op mijn paard moeten.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:52

mistral schreef:
Paradiso schreef:
Eerder in dit topic zei iemand dat zij en haar paard de enige waren die zonder blessures fase 1 t/m 3 waren doorlopen... Pfff, dat is me nogal wat hoor!

In 3 jaar tijd is er altijd wel een paard dat een blessure krijgt.
Ik geloof niet dat dat aan de cursus ligt.

Dat was ik inderdaad . En ik bedoelde dat ik bij de 2e en 3e fase de enige was die geen blessure had bij de paarden. De 2e fase had ik zelf ook maar 1 paard, dit raad ik dus niemand aan.
Het is enorm zwaar voor de paarden, ze staan de hele dag wel op stal, maar een vreemde stal en de heen en terugweg hakken er best in.

Ik heb de 3e fase twee paarden afgewisseld. Dit was veel fijner, deze hadden nog energie aan het eind.

Het paard van de 2e fase had echt de pijp leeg aan het eind van de cursus

Dordtmeissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 20:56

Kaja schreef:
Zit Jan van Beek niet in die regio???
Daar hoorde ik laatst iemand over.... Handige jongen!!

Ik heb me me 1e fase in oud-gastel gedaan en kreeg toen Jan van Beek..Heb wel dingetjes geleerd maar er werd zeer zeker ook weer groepjes gevormd enzo en de manier op hoe het ging vond ik niet helemaal optimaal maar goed heb me papiertje..