Een andere kijk op tandenknarsen......

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:44

Mijn pony knarst ook als ze iets moeilijk vind en daarvan raakt ze in de stress en dan gaat ze het doen..Maar dan zoek je meteen weer ontspanning en is het over..en anders ja jammer...
Maar zand

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:27

mijn pard knarst ook wel eens, vooral met poetsen als ik dr buik poets (en dan vooral als ik de ZACHTE borstel gebruik.......) soms met rijden wel eens als ze boos is op mij, omdat ik boos ben op haar( snappen jullie m nog??) maar ik zou nooit zand in dr mond doen, als ze gaat knarsen ff ontspannen/ff stappen....... anders kan ik haar met poetsen wel een hap zand geven........?????? sorry ikke dus niet, en in mijn ogen is dit dus mishandeling...........

nobility

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:18

ook niet bevordelijk voor de tanden, want het schuurt als de pest.(zegt Klomp)Wel handig tegen haken op de kiezen! Tong uitsteken

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:30

Ik ken iemand met een paard dat het ook deed, die kreeg als tip van de DA een beetje zand in mond doen. Van het knarsen sleten de tanden van het paard heel erg, het desbetreffende paard heeft het hierna nooit meer gedaan.
Ik zie het mezelf niet snel doen, maar in dit geval heeft het blijkbaar wel geholpen.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:34

tja in sommige gevallen is het dan wel goed(begrijp het niet verkeerd)