Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lovely schreef:Ylva, waar heb jij dan allemaal al voor open gestaan?? Waar ben je allemaal al geweest, naar wie heb je al aandachtig geluisterd, welke materie heb je bestudeerd en wat voor paarden heb je gereden?? Ik ben erg benieuwd naar je verdere achtergrond.
Aqua8horse schreef:Lielle nogmaals als je zo staat te popelen en hunkert naar bewijzen, kom je toch gewoon langs? Op je gezondheid heb je zelf weinig invloedt dus waarschijnlijk laat een clinic nog wel even op zich wachten.
Neem je paard mee en je kan zelf ervaren wat het met je paard en jou doet.
ylva schreef:onomstotelijk bewijs, is onomstotelijk. maar omdat we dan bij de feiten kunnen houden, want ik kan er niets aan doen maar bij zo'n prive-situatie komt het gevoel van indoctrinatie bij me naar boven.Is het onomstotelijke bewijs waar jij over spreekt soms meer waard als het voor een grote groep wordt gepresenteerd??
ylva schreef:Om gezondheidsredenen, ik dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was. Kan jij me dan misschien uitleggen wat de meerwaarde van een clinic is? .
ylva schreef:het is een verkeerde aanname dat ik me dan laat beinvloeden ylvaSP:Aha, indoctrinatie, mijn fout, ik had gedacht dat je zodanig sterk in je schoenen zou staan dat je je door zoiets niet zou laten afschrikken of beïnvloeden. Niet dat er hier sprake is van indoctrinatie mocht je je hier echt zorgen over maken.
. het begint er wel een beetje naar te ruiken als iets niet in het openbaar uitgelegd kan worden en alleen prive.