Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:de slof wordt naar mijn mening meestal gebruikt door personen die of weinig ervaring hebben en zo hun paarden in de krul trekken
Nouzeg schreef:ik zeg GEEN slof. Je doet er beter aan, om een halsverlenger te kopen. Dat kost je een eurotje of 10, en dat doet wonderen EN is eerlijk! Dat doet hetzelfde als een slof, maar is vriendelijker doordat het van elastiek is. en je het niet zelf in je hand hoeft te houden, maar gaat over het hoofd, door het bit en dan naar de singel.. dus is veel vriendelijker.. Het is ECHT het proberen waard....
Succes ermee!!
markie schreef:En met een slof verpest je een paard alleenmaar
markie schreef:Met een slof trek je een paard naar beneden.
Waardoor hij niet netjes nageeft maar gewoon in de krul wordt getrokken.
Met sporen en een zweepje kan je net iets meer het achterbeen stimuleren om onder te treden.
En met een slof verpest je een paard alleenmaar, omdat hij niet nageeft omdat jij hem goed rijdt maar omdat hij wel moet.
markie schreef:bij wat voor problemen kan een slof uitkomst bieden dan?
want naar mijn mening slaat de slof helemaal nergens op.
markie schreef:Met een slof trek je een paard naar beneden.
Waardoor hij niet netjes nageeft maar gewoon in de krul wordt getrokken.
Met sporen en een zweepje kan je net iets meer het achterbeen stimuleren om onder te treden.
En met een slof verpest je een paard alleenmaar, omdat hij niet nageeft omdat jij hem goed rijdt maar omdat hij wel moet.