Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snollygoster schreef:Ja, ook als hij losloopt, maar wanneer ik hem met pessoa longeer doet ie het niet.
sneeuwpop schreef:Ik snap niet dat je het nog steeds een raadsel vind.
Je hebt vanalles gedaan om de medische kant uit te sluiten.
Nu weet je dat het rijtecnisch niet zo best gaat. Al die tijd ook aan de voorkant gezeten, terwijl het paard nog steeds niet aan het been is mede door slechte instructie..
Je binnenhand is idd ook een groot punt waar je aan moet werken, want je trekt hem scheef in de bochten
Paard doet het niet los en niet aan de longe, zadel is nagekeken, dus hoe groot zou dan een lichamelijk probleem kunnen zijn?
En nog wil je dat er een andere oorzaak is...
Ga eerst hard werken aan jezelf!
sneeuwpop schreef:En nog wil je dat er een andere oorzaak is...
anneliesdj schreef:sneeuwpop schreef:En nog wil je dat er een andere oorzaak is...
Ja dat zei ik ook al.
Het paard heeft geen problemen met het bit, met het zadel, met front of neusriemen, geen headshakingsyndrome en weet ik wat nog meer.
De medische kant is allang uitgesloten en van het filmpje af is het zo duidelijk als wat.
Aan ts nu de keuze of ze verder wil aanrommelen en onnodig geld uitgeven of dat ze gewoon het probleem erkent, geld steekt in een oplossing en over een paar weken weer lekker kan rijden.
Je paard 2 weken bij een goede ruiter zetten kost je misschien 150/200 euro, maar dat ben je ook kwijt als je je zadel weer laat nakijken of nog een medisch onderzoek laat doen en dan heb je je oplossing nog niet.
fortuna126 schreef:Erg leuke pony hoor!
Maar even eerlijk,kijk eens goed naar het achterbeen gebruik van de pony.
Totaal geen kracht,en de manier van beenzetting......
Ook zie ik op de voltes totaal geen buiging in het lijf.
Ik zie dit geen dressuurpony worden,en dit bedoel ik niet banketstaaf want hij is hartstikke leuk.
Met deze ga je jou doel nooit bereiken.
geerke schreef:Ayasha schreef:Met die post ben ik het geheel eens.. Maar IMO gaan ze nog verder komen als ze gewoon samen degelijk les krijgen.![]()
Zeker gezien het gemiddelde niveau van de maneges in Belgie...
dan ben je nog nooit in zuid west frankrijk geweest....dan springen de tranen je in de ogen