Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Polderpaard schreef:Vandaag weer in de bak met vier andere paarden (en ruiters). Vorige keer stuiterde hij echt door de bak met zoveel prikkels. Nu was hij wel gespannen en ik natuurlijk ook best, maar het ging een heel stuk beter dan vorige keer
Ik heb rustig wat gedraafd, zig zag door de bak om de rest heen. Er stond zelfs een hindernisje klaar met een balkje op de grond. Ik dacht eens te proberen hoe hij het vond om in stap erover te lopen.... neemt hij me toch een sprong
Gek paard. Al met al viel het me niet tegen. Niet zo lang gereden, maar met een positief gevoel gestopt. Pfffffff.
Polderpaard schreef:Vandaag weer in de bak met vier andere paarden (en ruiters). Vorige keer stuiterde hij echt door de bak met zoveel prikkels. Nu was hij wel gespannen en ik natuurlijk ook best, maar het ging een heel stuk beter dan vorige keer
Ik heb rustig wat gedraafd, zig zag door de bak om de rest heen. Er stond zelfs een hindernisje klaar met een balkje op de grond. Ik dacht eens te proberen hoe hij het vond om in stap erover te lopen.... neemt hij me toch een sprong
Gek paard. Al met al viel het me niet tegen. Niet zo lang gereden, maar met een positief gevoel gestopt. Pfffffff.
lies1994 schreef:Polderpaard schreef:Vandaag weer in de bak met vier andere paarden (en ruiters). Vorige keer stuiterde hij echt door de bak met zoveel prikkels. Nu was hij wel gespannen en ik natuurlijk ook best, maar het ging een heel stuk beter dan vorige keer
Goed zoooweet precies hoe het voelt als paardlief ineens een sprong maakt bij een balkje. Voelde je die sprong al een beetje aankomen?of vloog je ook bijna de lucht in?
SuperLiesje schreef:Polderpaard schreef:Vandaag weer in de bak met vier andere paarden (en ruiters). Vorige keer stuiterde hij echt door de bak met zoveel prikkels. Nu was hij wel gespannen en ik natuurlijk ook best, maar het ging een heel stuk beter dan vorige keer
Heel goed!! Ik kan daar ook zo nerveus van worden, als er meer mensen in de bak zijn! Dan let ik veel meer op wat die anderen allemaal doen dan op mijn eigen paard. Top dat je met een positief gevoel bent afgestapt!!![]()
Ik ben gisteren op de fries gestapt!! Vond het doodeng! Opstappen ging hartstikke goed, daarna eventjes gestapt. Zat nog weinig stuur op, en de rem doet het ook nog niet fantastisch, maar er is niks raars gebeurd gelukkig
Nicky84 schreef:Zoo he!! Ja ben ook benieuwd of je er wat aan over gehouden hebt? Goed dat je het toch afgemaakt hebt. En nu? durf je helemaal niet meer te springen?
@Polderpaard: Jeetje! Tja dat blijft spannend natuurlijk die opleggers. Goed dat je dochter is blijven zitten. Kan zijn dat hij wat frisser is hoor,daardoor. Misschien longeren voor het rijden?
liefpaardjee schreef:ehm k ben bang geworden met springen sinds dat het bijna me leven heeft gekost:
paard weigert voor een hindernis van 1.10 dus ik bezig met weer goed tegaan zitten
en hem om te draaien, gaat meneer als nog springen dus ik vlieg naar voren en kom
tussen haar benen terecht: cap in 2e gebroken(was ik blij dat ik me cap op had anders
was me hoofd wel misschien door midden) uiteindelijk cap van de manege geleend en
toch de springwedstrijd afgemaakt, k was uiteindelijk wel blij dat ik het heb gedaan