Zou hier nog hoop voor zijn of een oplossing ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 18:43

Sabientjeuh

De lesgevers kunnen super les geven de redden dat ik er mee gestopt ben,
Is omdat de lesgevers mij niet verder kunnen gaan helpen met zijn tongprobleem,
Als hij dit niet had , was ik ook nooit gestopt met de lessen, ;)

Kinke

Re: Zou hier nog hoop voor zijn of een oplossing ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:45

Toch bijzonder, al die lesgevers zijn zo goed maar kunnen allemaal het tongprobleem niet oplossen. Mindfields beweert dat ze het hoogstwaarschijnlijk in 1 les heeft opgelost, het kost je niets en dan krabbel je terug.
Voor alle topics van dior_bokt geldt: If it reads like bullshit and it smells like bullshit....it probably is bullshit!!!!

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 18:51

Kinke schreef:
Toch bijzonder, al die lesgevers zijn zo goed maar kunnen allemaal het tongprobleem niet oplossen. Mindfields beweert dat ze het hoogstwaarschijnlijk in 1 les heeft opgelost, het kost je niets en dan krabbel je terug.
Voor alle topics van dior_bokt geldt: If it reads like bullshit and it smells like bullshit....it probably is bullshit!!!!

iedereen kan gaan op scheppen over zich zelf, hoe goed die wel niet is en het probleem wel even op te gaan lossen binnen een les,
Dit los je echt niet op binnen een les daar gaan jaren over heen, ;)
Je denkt toch niet als dat wel zo was, dat ik die kans dan voorbij liet gaan,
Ik heb er verschilende intructeurs bij hem gehad, en die zijn gelukkig wel eerlijk geweest, dat zij mij daar niet verder mee kunnen gaan helpen,
Zo dat ik opzoek kon gaan naar iemand die dat mischien wel kan,
Ik heb liever mensen die eerlijk zijn over wat ze kunnen dan van die opscheppers die het niet kunnen, en alleen maar mooie praatjes hebben waar niks van klopt, ;) en dat ik weer teleurgesteld word, omdat het niet waar is, die tijd hebben we gehad
Laatst bijgewerkt door dior_bokt op 12-12-11 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:52

dior_bokt schreef:
Zo dat ik opzoek kon gaan naar iemand die dat mischien wel kan,
Ik heb liever mensen die eerlijk zijn over wat ze kunnen dan van die opscheppers die het niet kunnen, en alleen maar mooie praatjes hebben waar niks van klopt, ;)

Ik denk dat je Mindfields ernstig te kort doet als je haar onder de tweede categorie schaart..

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:53

Als ik je berichten zo lees snap ik heel goed dat er veel instructeurs zijn die JOU niet kunnen helpen met je probleem. (Waarschijnlijk je paard onder een andere ruiter wel.)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:53

_O- _O- _O-
Ga vooral door met rechtpraten wat krom is. Denk dat er inmiddels weinig bokkers zijn die jouw verhalen nog geloven.

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:54

dior_bokt schreef:
Sabientjeuh

Je kan niet gaan oordelen zonder iets gezien te hebben, ;)
De lesgevers hebben dit zelf ook gezegt, en die weten waar zij het over hebben.

DUS, maak nou eens een filmpje van jou en je paard, want daar reageer je de hele tijd niet op.
En ja je laat een kans voorbij gaan doordat je het aanbod niet hebt aangenomen!

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 18:56

Kinke schreef:
_O- _O- _O-
Ga vooral door met rechtpraten wat krom is. Denk dat er inmiddels weinig bokkers zijn die jouw verhalen nog geloven.

Jij moet eerst is even beter gaan lezen wat ik schrijf, ik zeg niks over recht richten dat daar wat mis mee is, ;)
Ik zeg dat ik niet in die verhalen geloof, ik heb het hier met verschilende. mensen over gehad die zeggen ook dat niet bestaat wat zij zegt. ;) en wat bij het ene paard wel werkt. hoeft niet bij het andere paard te gaan werken,
Laatst bijgewerkt door dior_bokt op 12-12-11 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:01

Dat zeg ik...praat maar weer recht wat krom is. En dat heeft helemaal niks met rechtrichten te maken maar met jouw onzin verhalen en onzin reacties.

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 19:03

Kinke schreef:
Dat zeg ik...praat maar weer recht wat krom is. En dat heeft helemaal niks met rechtrichten te maken maar met jouw onzin verhalen en onzin reacties.

Het zou fijn zijn als je dit topic ging verlaten,
Aan deze reacties van jou heb ik niks,
En jou reactie heeft ook niks te maken met dit onderwerp, waar mijn vraag over gaat, ;)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:08

Oh, maar mijn reacties hebben juist alles met jouw onderwerpen te maken.

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 19:15

Kinke schreef:
Oh, maar mijn reacties hebben juist alles met jouw onderwerpen te maken.

Het is maar net hoe je het bekijkt, jij verzint namelijk dingen die ik niet heb gezegt.
Vandaar dat jou reacties niks toevoegen aan dit topic,
Ik heb ook niet het idee dat jij mij serieus wilt gaan helpen, ik heb meer het idee dat je graag loopt te stangen op mij,
Laatst bijgewerkt door dior_bokt op 12-12-11 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:18

dior_bokt schreef:
Kinke schreef:

Het zou fijn zijn als je dit topic ging verlaten,
Aan deze reacties van jou heb ik niks,
En jou reactie heeft ook niks te maken met dit onderwerp, waar mijn vraag over gaat, ;)

Het zou fijn zijn, als ze jou van bokt gooien!
Heb net het een en ander van je gelezen, en ben het volledig met mindfields eens.
Denk dat ze gelijk heeft met die ziekte....

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:29

Vertel eens, wat voor dingen heb ik verzonnen volgens jou?

angell81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 19:42

Weetje wat ik niet snap, je noemt Mindfields een opschepper en zegt dat het onmogelijk is wat zij beweert maar je hebt haar niet laten komen om te bewijzen dat ze een opschepper is. Je hebt alleen maar onzinnige verweringen om geen les te nemen.

Verder leg je alle schuld bij je paard, heb je in al je topics geen foto's of filmpje laten zien maar je wilt wel serieuze reacties :?

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 19:48

Omdat het gewoon niet kan binnen een les. als dat wel zou kunnen had mijn andere lesgever mij dat ook wel kunnen gaan leren binnen een les.
Ik leg de schuld niet bij het paard, en dat doen de lesgevers ook niet,

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:06

Film het dan eens!!

angell81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:10

Je lesgever die je een zemelenlap en panty gaven? Lijkt me toch geen goede lesgever maar ja wie ben ik.
Leonie dat filmen doet ze echt niet hoor, is in haar andere topic's ook al naar gevraagd

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:12

dior_bokt schreef:
Omdat het gewoon niet kan binnen een les. als dat wel zou kunnen had mijn andere lesgever mij dat ook wel kunnen gaan leren binnen een les.
Ik leg de schuld niet bij het paard, en dat doen de lesgevers ook niet,

Wat heb je te verliezen dan als je het eens met mindfields probeert?
Misschien heeft ze het wel juist ingeschat en is het na een les over. Zoniet, niks verloren en een mooie ervaring rijker.
Altijd met 2 handen aangrijpen zo'n kans. Tenminste, als je er serieus mee bezig wil zijn.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:12

TS kan het aanbod niet aannemen omdat het paard fictief is.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:19

Hoeveel berichten komen er nog over je hobbelpaard?
Afbeelding

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:21

Kinke schreef:
TS kan het aanbod niet aannemen omdat het paard fictief is.

Tja, dan houdt het op natuurlijk.
Misschien dat ze dan ook een fictieve oplossing kan zoeken. :j

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 20:28

Het is geen hobbel paard,
Ik snap ook niet wat er leuk aan is om op deze mannier door te gaan, :n
Ik de beginpost staat ook dat ik graag antwoord wil hebben op mijn vraag,
Dus als je geen antwoord kunt geven op mijn vraag heb ik liever ook niet dat je reageerd in dit topic,
Laatst bijgewerkt door dior_bokt op 12-12-11 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 20:30

Ik heb niet gezegd dat het na 1 les nooit meer gebeurt met die tong, maar wel dat ik je in 1 les een ontspannen paard geef, en dat daarmee de eerste stap gezet is naar de oplossing van je probleem. Want dat begint met een verkeerde verbinding tussen ruiter en paard en ligt altijd aan de ruiter en nooit, ook niet bij uitzondering, aan het paard. Dus als je daaraan werkt en het lijf steeds verder loswerkt vanuit de ontspanning, dan kom je al een heel end.

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-11 20:39

Mindfields.

jij had gezegt dat hij binnen 5 min weer goed loopte, en alleen maar ontspannen ging lopen,
Dit heb ik aan mijn lesgever gevraagd ,en aan andere mensen, en die zeggen dat dit niet bestaat.
Ze zijden tegen mij, ik ben er weken of maanden mee bezig .en dan denkt een ander dat even te gaan oplossen binnen 5 min,
Dit gaat niet alleen over die tong maar over het hele plaatje in het geheel,
Ik snap dat mensen graag opscheppen om te laten zien dat ze het echt wel kunnen, het gaat niet alleen over jou.
Maar ook een deel in het algemeen. ik heb geen zin om elke keer teleurgesteld te zijn omdat het toch niet gaat lukken.
Ik heb liever dat iemand eerlijk zegt van dan en dan, kan het beter gaan en hier gaan wij naar toe werken,
Dat klinkt een stuk overtuigender,