De lesgevers kunnen super les geven de redden dat ik er mee gestopt ben,
Is omdat de lesgevers mij niet verder kunnen gaan helpen met zijn tongprobleem,
Als hij dit niet had , was ik ook nooit gestopt met de lessen,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kinke schreef:Toch bijzonder, al die lesgevers zijn zo goed maar kunnen allemaal het tongprobleem niet oplossen. Mindfields beweert dat ze het hoogstwaarschijnlijk in 1 les heeft opgelost, het kost je niets en dan krabbel je terug.
Voor alle topics van dior_bokt geldt: If it reads like bullshit and it smells like bullshit....it probably is bullshit!!!!
en dat ik weer teleurgesteld word, omdat het niet waar is, die tijd hebben we gehad dior_bokt schreef:Zo dat ik opzoek kon gaan naar iemand die dat mischien wel kan,
Ik heb liever mensen die eerlijk zijn over wat ze kunnen dan van die opscheppers die het niet kunnen, en alleen maar mooie praatjes hebben waar niks van klopt,
dior_bokt schreef:Sabientjeuh
Je kan niet gaan oordelen zonder iets gezien te hebben,![]()
De lesgevers hebben dit zelf ook gezegt, en die weten waar zij het over hebben.
Kinke schreef:![]()
![]()
![]()
Ga vooral door met rechtpraten wat krom is. Denk dat er inmiddels weinig bokkers zijn die jouw verhalen nog geloven.
en wat bij het ene paard wel werkt. hoeft niet bij het andere paard te gaan werken, Kinke schreef:Dat zeg ik...praat maar weer recht wat krom is. En dat heeft helemaal niks met rechtrichten te maken maar met jouw onzin verhalen en onzin reacties.
Kinke schreef:Oh, maar mijn reacties hebben juist alles met jouw onderwerpen te maken.
dior_bokt schreef:Kinke schreef:Dat zeg ik...praat maar weer recht wat krom is. En dat heeft helemaal niks met rechtrichten te maken maar met jouw onzin verhalen en onzin reacties.
Het zou fijn zijn als je dit topic ging verlaten,
Aan deze reacties van jou heb ik niks,
En jou reactie heeft ook niks te maken met dit onderwerp, waar mijn vraag over gaat,
dior_bokt schreef:Omdat het gewoon niet kan binnen een les. als dat wel zou kunnen had mijn andere lesgever mij dat ook wel kunnen gaan leren binnen een les.
Ik leg de schuld niet bij het paard, en dat doen de lesgevers ook niet,