Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toydoll schreef:laura1986 schreef:Bang worden kan gebeuren, maar dan gewoon maar een ander paard kopen is toch ook geen oplossing. Dan kun je ook bezig blijven en pak je het probleem niet aan. Wat is een paar maanden modderen, om ergens ´sterker´ uit te komen?
Dat ben ik niet met je eens. Als de (vertrouwens)band tussen paard en ruiter echt gebroken is, is het juist verstandig om er mee te stoppen en een ander paard te gaan rijden. Dan heeft het echt totaal geen zin meer. Jij stapt ontzettend angstig op, hoe denk je dat dat paard zich dan voelt? Dat eindigt alleen maar in drama.
Dan is het echt beter om op een ander paard, waar je niet bang bent, of een paard die niet reageerd op een angstige ruiter, eerst weer een beetje vertrouwen op te bouwen.
Maar dan heb ik het wel over een echt kapotte vertrouwensband.
Maar na alles wat ik er al voor over heb gehad wil ik echt doorzetten. Succes! SylvieG schreef:MLoeser schreef:Heb je ook het zadel laten controleren?
Ja ik heb 2 maanden geleden een splinternieuw zadel aan laten meten, een Kentauer...Deze lag echt perfect op haar, maar ik zat er helaas niet goed op. Ik dacht nou misschien doordat ik mijn zit niet kan vinden en haar rug verkeerd belast dat ze zo doet. Dus 2 weken geleden een splinternieuwe Kieffer Lusitano aan laten meten en gekocht. Hier kan het dus ook niet in zitten... En ze doet het ook aan de dubbele lijnen, oftewel als ze aan elkaar moet lopen, voor ronder moet worden en er druk op het bit komt..
ik heb maar 1 pagina gelezen dus weet neit wat nog meer mensen zeggen maar probeer het eens zou ik zeggen?