runningkawa schreef:snap je ff niet ran
Hoe bedoel je dat
Ben 't ook even kwijt.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sherwood schreef:Ik ben toch echt wel bizig geweest met het begrijpen van deze methode. Ik heb het geprobeert en weer geprobeert, maar mij lukt het niet echt. Kan natuurlijk komen doordat er niemand tegen mij staat te praten tijdens het lessen, maar ik wil hiermee zeggen dat de methode even wat beter verwoord zou moeten worden. Ik ben dus niet voor of tegen, wil alles eerst proberen voordat ik oordeel. Het leek mij een leuke manier van rijden. Helaas lukt het mij niet echt. Ik ga verder niet in op de verwoording van (...) maar wil gewoon eens weten of er meer bokkers zijn die het al geprobeert hebben en wat zij dan hebben ondervonden. Lijkt mij ook een goede manier om het topic voort te zetten, en misschien antwoorden te kunnen halen. Op vragen die tot nu toe onbeantwoord bleven. Idee?
.
Lovely schreef:Ik heb een tijdje over de A8h methode nagedacht nav de uitleg die ik al weken geleden per PB mocht ontvangen. Er is iets in die methode wat me tegenstaat, maar ik kan alleen niet vertellen wat dat precies is. Als geheel spreekt het me totaal niet aan namelijk, in alle eerlijkheid. Daarom heb ik geprobeerd om het in onderdelen te zien, op zoek naar het aspect wat me tegen staat. Maar als ik het in delen bekijk, dan is er voor elk deel wel een logische verklaring of uitleg te bedenken, elk deel is aannemelijk op zich. Maar toch is er "iets". Hiermee kan ik op dit moment alleen maar concluderen dat het geheel niet hetzelfde is als de som der delen en kom ik er dus niet verder mee.
)en die schrijft over longeren heel helder dat als je meer dan een halster, longe en teugels nodig hebt, je een aantal basisovertredingen maakt en hoe meer hulpmiddelen je gebruikt hoe minder je genoodzaakt bent je op het páárd te concentreren.