Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Chaos schreef:Als ik de TS was zou ik niets meer doen, totdat ze goede begeleiding heeft. Dus al helemaal niet crossen, dan rijdt ze hem nog sneller kapot.
ing0204 schreef:Chaos schreef:Als ik de TS was zou ik niets meer doen, totdat ze goede begeleiding heeft. Dus al helemaal niet crossen, dan rijdt ze hem nog sneller kapot.
Misschien wil ze dit wel. Aangezien ze het in een ander topic erover heeft haar pony evt te ruilen voor haar oude pony als ze de kleine kamer in huis neemt. Misschien wil ze wel gewoon die ouwe terug en is dit een goede oplossing om zo makkelijker van deze af te komen.
madelief88 schreef:Anderhalf uur, dat is wel errug veel zeg. En helemaal zijn leeftijd in acht genomen. En ook totaal niet nodig, ken niemand die zo lang traint, tenzij je echt een topcombinatie bent die op hoger niveau rijdt. Maar zelfs die belasten hun paarden niet zo lang
Wat normaler is voor een 4 jarige is gewoon 3 keer in de week een half uurtje basis, dan nog een keertje lekker buitenritje en misschien afwisselen met springen/longeren.

abigailabby schreef:Ik zou eerst van een goede kennis les krijgen, maar aangezien mijn pony ook met haar een loopje nam leek het me niet geschikt om van haar les te nemen, we zijn nu nog ee beetje opzoek naar een fije instructeur die ook bij ons past, maar we zitten nu midden in verhuizing, dus moeten we even wachten tot we er ook financieel beter voor staan
abigailabby schreef:Calanddra schreef:Veel te veelvoor een 4 jarige vind ik 4x in de week een halfuurtje voldoende
ze moeten het niet alleen fysiek aan kunnen, ook geestelijk. Ik vind hem nog veel te jong om zoveel te moeten lopen. Hoe lang heb je dit 'schema' al? Aangezien er tegen je was gezegd of je nog steeds zoveel reed als op de vorige stal
Niet aanvallend bedoeld, maar wat mij betreft kom maar een weekje rijden, half uurtje per keer, en ik denk dat je zelf ook wel merkt dat hij dan veelste veel energie overhoud.
Hij moet nog een jaar of 15 mee he
Tallie1979 schreef:geerke schreef:de symptomen van een hoefzweer lijken niet op een verstapping of een trap hoor
Inderdaad. Een hoefzweer staan ze "gewoon" op 3 benen en kunnen ze de ene voet niet voor de andere zetten..