Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chocobroodje schreef:Nogmaals, ik zou alsnog foto's laten maken en haar goed laten nakijken. Misschien heeft ze wel in de stal vast gelegen of over een dikke steen gerold in de wei.
liefhelietje schreef:Maar het venijn zit 'm nu in het volgende:
Heeft dit paard dit bij de vorige eigenaar ook gedaan en wisten zij hiervan? Want als zij een prima paard hebben verkocht dan kan de koop natuurlijk niet ontbonden worden. Stel dat het paard inderdaad heeft vastgelegen o.i.d. bij zijn huidige eigenaar. Dan is dat dikke pech maar kan zij hem niet terug brengen
chocobroodje schreef:Daarom zullen er eerst foto's gemaakt moeten worden en een uitgebreid onderzoek. Pas dan kun je verder kijken hoe of wat. Er zijn wel meer paarden klinisch gekeurd die later toch een "verborgen" gebrek bleken te hebben, maar je zult eerst moeten weten waarom het paard dit gedrag veroorzaakt voordat je zomaar het paard kunt terug brengen.
Citaat:aangezien ze mij vertelt had dat ze ongeveer 4 jaar geleden met een paard achterover is geslagen en haar rugewervel gebroken heeft. ik begin nu toch het vermoeden te krijgen dat dit met deze merrie gebeurt is
aerdenhout1 schreef:MMM..paardheeft dus toch al Z gelopen met de vorige eigenares zeg je??
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen, mits je ze te pakken krijgt, om het probleem uit te leggen en eens te kijken wat het antwoord is. Stel ze zegt...heeft ze bij mij nooit gedaan, laat haar dan eens een middagje komen om de merrie te rijden.
aerdenhout1 schreef:MMM..paardheeft dus toch al Z gelopen met de vorige eigenares zeg je??
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen, mits je ze te pakken krijgt, om het probleem uit te leggen en eens te kijken wat het antwoord is. Stel ze zegt...heeft ze bij mij nooit gedaan, laat haar dan eens een middagje komen om de merrie te rijden.