Cinnepin schreef:SamSter schreef:cinnepin:
Mijn paard doet net als die van Sul met bitloos,
Een bitloos hooftstel heeft vaak meer drukpunten en als je een sensibel paard heb kan het zijn dat je paard daar niet tegen kan en gaat flippen, Die van mij is inderdaad heel erg sensibel en die van Sul waarschijnlijk ook , Ik zeg waarschijnlijk omdat ik Sul en haar paarden niet ken.
En toch erg grappig dat als t met jullie bitloze hoofdstel t niet lukt dat t aan het hoofdstelligt, maar als een paard met een bit niet lekker loopt omdat t bit niet fijn geworden vond t aan de ruiter ligt
een bit heeft toch meer constante druk dan een bitloos hoofdstel
+ dat de lagen van een paard scherpe randen hebben met een dun vliesje waar t bit op licht, dit kan voor sommige paarden intense pijn geven ( ene paard is gevoeliger dan de andere ) en een paard gaat dat op denduur dnek ik aangeven. Misschien dat mijn paard er intense pijn van heeft gehad??? maar nee dat ligt aan mij
edit overigens is dit geen banketstaaf maar zijn er onderzoeken nagedaan
K vind het zooo jammer dat je ver weg woont, Had je graag uitgenodigt het te proberen.
Hoop dat je een goede levensverzekering heb afgesloten ?
Niet elk paard is zo braaf als jou fjord, Dr zijn mensen die hebben een heeeel gevoel paard, Die niet tegen de vele druk punten kunnen op een bitloos hooftstel.
Nogmaalt jij kent mijn paard niet en ik de jouwe niet maar aan de hand van jou foto's vind ik niet dat jou paard zonder beter loopt als met.
En jij kent de mijne niet dus jij kan NIET zeggen dat ik niet bitloos kan rijden aan mijn ligt, Geloof je dit niet kom je fijn een keer langs!!

ook jij doet t