Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

blokje schreef:Suus, ben je gestopt???
Dobbel en ik gaan inderdaad woensdag kijken wat we met dit paardje kunnen beginnen. Er wordt dus vanaf mijn kant zeker weten gewerkt aan een goede oplossing.
Ik ga binnenkort ook weer wat lessen op andermans paarden.
Ik wil wat dingen 'recht' zetten in dit topic.
Tjeerd houd niet van zadels!!
Hij blijft NIET stil staan bij het opzadelen hij staat te trillen onder het zadel. Tjeerd is voor mijn gevoel doodsbang.
Opstal ligt geen slof dus je hebt er waarschijnlijk ook niet mee gereden, als je dat wel hebt gedaan vind ik dat echt zielig want hij is al zo bang en in een krull roppen heeft dan geen zin.
Ik rij zelf alleen met zweepje die ik alleen gebruik als het echt nodig is. Woensdag horen jullie hoe het is gegaan met dobbel en mij.
Liefs Helga.
Ps. In dit topic mag gewoon gereageerd worden want als ik wel verder ga met Tjeerd na woensdag dan zijn alle tips welkom!!!

MyrtheNH schreef:ALs ik het allemaal zo lees ben ik blij dat het paard van Suus verlost is.. Zelden zo'n eigenwijs gezien zeg.. pfffff
Het lijkt me handig als de eigenaar er iemand met ervaring en verstand bijhaalt om dit paard weer op de rails te krijgen.
arm diertje 
MyrtheNH schreef:ALs ik het allemaal zo lees ben ik blij dat het paard van Suus verlost is.. Zelden zo'n eigenwijs gezien zeg.. pfffff
Het lijkt me handig als de eigenaar er iemand met ervaring en verstand bijhaalt om dit paard weer op de rails te krijgen.
blokje schreef:Ik meld me weer ffies.
Ik wil graag weten wat die nieuwe verzorger allemaal doet en wat er woensdag precies is gebeurd. Grote kans dat ik Dobbel der raad opvolg. Vind het sneu voor Tjeerd maar ik kan het voor hem ook niet beter maken. De aankomende twee weken ben ik er sowieso al niet.
Suus rij jij Tjeerd nog wel? Of al met dat andere paard begonnen?
)