Opnieuw leren rijden - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 13:17

LiVetime schreef:
Verzoekje.. Zouden jullie even een bezoekje willen wagen aan http://www.instructiepaard.nl ?
Site heb ik zojuist in de lucht gegooid. Het beeldscherm van mijn laptop is een beetje afwijkend en ben benieuwd of de foto's op de homepage netjes naast elkaar staan oa.
En natuurlijk wat jullie van de site vinden.
Heb mezelf er vast neer gezet als voorbeeld. Je kunt me vinden onder het kopje 'paardrijden' en dan 'dressuur'.
Graag jullie mening of jullie gebruik zouden maken van de site ja of nee. Of evt verbeterpunten zien :)

Die is goed te lezen hoor. Maar ik heb wel twijfels of het een succes wordt.
Straks kan je ook instructeurs vinden op de site van de KNHS en je hebt ook al startpagina's en dergelijke. Wel een leuk initiatief.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 13:18

LiVetime schreef:
Zooist schreef:
Lekker hoor Knollentuin!

LT, balen dat je niet lekker bent. Leuke site maar ik mis wat je zelf kan. Misschien kan je daar iets van toevoegen.

Heb je het over mijn site?
Hoe bedoel je precies wat ik zelf kan? Er staat duidelijk in waartoe ik bevoegd ben en uitgebreid waar ik mij mee bezig houdt.

Ik bedoel meer het niveau. Want je hebt ORUN, maar heb je die helemaal? Of alleen t/m L niveau?
En wat heb je zelf gereden?
Dat mis ik een beetje.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 13:19

Ik vind de site er netjes en overzichtelijk uitzien hoor :j
mits er flink wat instructrices/instructeurs op komen te staan denk ik zeker dat het nuttig kan zijn.
ik zat net even op jouw eigen site te kijken maar je hebt spam in je gastenboek staan. Dat zou ik even verwijderen ;)

ankem

Re: Opnieuw leren rijden - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:36

Zo, weer terug van de Ikea en Divoza. Ze hadden niet de prolite die ik zoek, dus wezoeken verder.

Tov

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:37

ik heb er niet veel verstand van maar het ziet er iig professioneel uit.

Citaat:
Straks kan je ook instructeurs vinden op de site van de KNHS en je hebt ook al startpagina's en dergelijke.

Denk dat dit mee gaat vallen. Het is toch een bepaalde doelgroep die kijkt bij de KNHS, de sportruiters mn. Ik denk dat de recreant, de klassiek geinspireerde of de freestyler (oid) niet zo veel hebben met de KNHS. En startpagina's zijn wat mij betreft zo onoverzichtelijk dat is ze niet gebruik.
Reclame is wel erg belangrijk voor de naamsbekendheid. Zorg dat er info ligt/ geplaatst wordt waar mensen komen die tot de potentieele doelgroepen behoren.

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 14:44

je site ziet er goed uit. hoop dat eht straks goed gevuld raakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:05

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:32

Leuk om rijfoto's van jullie te zien Yamcha! Ik vind het al heel wat dat je ze uberhaupt durft te plaatsen, dat is wel eens heel anders geweest :)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:34

Ik vind het ook stoer dat je foto's geplaatst hebt. En dan ook nog bij HAW!
Jullie komen er wel hoor. Lekker de tijd nemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:35

Ik durf eigenlijk niet, maar ik doe het toch, zoiets is het meer :o

Dank je wel, en ook voor de nuttige tips.

Thanks Zooist.

Je commentaar doet me ook goed :)

Japeloup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:47

Ik vind het gewoon stoer dat je die topic hebt geplaatst. Je belde me vanmorgen al en zei dat je niet tevreden was over je eigen houding. En snap het als ik de foto's bekijk, en ben er ook niet heel blij mee. We moeten eigenlijk een keer iemand vragen stiekum foto's te maken tijdens een les. Want tijdens de les lukt het je veel beter om aan de verschillende dingen te denken. Het is ook bij jou een stukje concentratie wat meer moet worden. Maar ook dat weet je....
Jammer eigenlijk dat je geen foto's hebt van een tijdje terug, denk dat als je die naast die van nu legt je wel degelijk verschil ziet. Oude gewoontes afleren is 1, van angst afkomen is 2, een jong paard rijden is 3, moeite hebben met spanningen afvloeien is 4.
Het zijn een hoop dingen bij elkaar waar we mee bezig zijn, maakt het er niet eenvoudiger op voor jou......

Japeloup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 16:54

LiVetime schreef:
Verzoekje.. Zouden jullie even een bezoekje willen wagen aan http://www.instructiepaard.nl ?
Site heb ik zojuist in de lucht gegooid. Het beeldscherm van mijn laptop is een beetje afwijkend en ben benieuwd of de foto's op de homepage netjes naast elkaar staan oa.
En natuurlijk wat jullie van de site vinden.
Heb mezelf er vast neer gezet als voorbeeld. Je kunt me vinden onder het kopje 'paardrijden' en dan 'dressuur'.
Graag jullie mening of jullie gebruik zouden maken van de site ja of nee. Of evt verbeterpunten zien :)

Denk dat het er netjes uitziet, kom er nog bij je op terug, denk wel dat ik mee doe....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:03

Japeloup schreef:
Ik vind het gewoon stoer dat je die topic hebt geplaatst. Je belde me vanmorgen al en zei dat je niet tevreden was over je eigen houding. En snap het als ik de foto's bekijk, en ben er ook niet heel blij mee. We moeten eigenlijk een keer iemand vragen stiekum foto's te maken tijdens een les. Want tijdens de les lukt het je veel beter om aan de verschillende dingen te denken. Het is ook bij jou een stukje concentratie wat meer moet worden. Maar ook dat weet je....
Jammer eigenlijk dat je geen foto's hebt van een tijdje terug, denk dat als je die naast die van nu legt je wel degelijk verschil ziet. Oude gewoontes afleren is 1, van angst afkomen is 2, een jong paard rijden is 3, moeite hebben met spanningen afvloeien is 4.
Het zijn een hoop dingen bij elkaar waar we mee bezig zijn, maakt het er niet eenvoudiger op voor jou......

Ik zal eens vragen of hestejente tijdens de les foto's wil maken :j

en klopt, ik heb het mezelf idd niet makkelijk gemaakt, en vegs is ook niet makkelijk, dat weet je. maar ik wil gewoon echt met die dingen bezig, snap je, het was of dit, of stoppen, en dat laatste wil ik gewoon niet.........

ben zo dol op dat wijffie, en ik wil haar gewoon góed rijden en fijn rijden en een fijne ruiter zijn :j

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 17:54

Ik vind het dapper hoor dat je en HAW hebt aangemaakt.
zoals ik daar al zei... jullie komen er wel. rustig aan...
(meteen een goede tip voor mij ;) )

Ik zal vragen of KT (of stalgenootje) vrijdag ene paar foto's wil maken van mij met suus...
die plaats ik dan wel alleen hier hoor :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 18:02

Thanks, u is lief :+:

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:05

Zooist schreef:
Ik bedoel meer het niveau. Want je hebt ORUN, maar heb je die helemaal? Of alleen t/m L niveau?
En wat heb je zelf gereden?
Dat mis ik een beetje.

Ja weet je.. Ik had eerder het niveau inderdaad ook op mijn website staan, maar ik vind de niveau's zoals ze er nu voorstaan be-lach-e-lijk laag van kwaliteit.
Ik kan zeggen dat ik tot M1 niveau les geef, maar wat wil dat zeggen? Dat ik de schouderbinnenwaarts als truukje iemand kan leren?
De klassieke rijkunst is ook niet in te delen volgens het traditionele B-Z niveau. De zgn B begint al met schouder binnenwaarts en travers.
Ik kan bv vreselijk genieten van Tov die dr paard enorm goed aan het lopen begint te krijgen. Haar paard loopt beter dan 98% van de Z-paarden.
Mijn paard kan de schouder binnenwaarts en zijn bezig met de travers. Ze is 5 jaar, maar we rijden echt nog in de basis.
Niveau's zeggen mij compleet niks meer.

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:08

Yamcha schreef:
ben zo dol op dat wijffie, en ik wil haar gewoon góed rijden en fijn rijden en een fijne ruiter zijn :j

Hou van die instelling!! +:)+
Je hebt trouwens een erg leuk paard zeg!! Mooie bouw ook!

Peetstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:21

LiVetime schreef:
ziet er goed uit, is standaard code dus zou met elke browser moeten werken.
Komen tegenwoordig steeds meer sites bij die zo ver in de code zijn geschreven dat soms je Pc compleet vastloopt.
Tip:
Zet veel meer info (wat je doel is, belangerijkste van je site met trefwoorden.) in het keywords gedeelte:
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<title>Paard &amp; instructie - Home</title>
<meta name="DESCRIPTION" content="HIER moet ook wat staan ">
<meta name="KEYWORDS" content="">
<meta name="GENERATOR" content="Parallels Plesk Sitebuilder 4.5.0">
<link
href="css/styles.css?template=av-226&amp;colorScheme=yellow&amp;header=&amp;button=buttons1"
rel="stylesheet" type="text/css">
</head>

Hier draaien de robots van de zoekmachines n.l. op en je wilt uiteraard dat zoveel mogelijk liefhebbers je site kunnen vinden.
Succes met invullen, je zult actief op zoeken moeten naar deelnemers en die ook actueel bij moeten houden als iemand
verhuisd, ermee stopt of ander tel. nummer krijgt. :list:
Een hele klus als je dit serieus wilt gaan oppakken. :)*

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:29

Ik ben nu al de weg kwijt Peetstap.. Pfffff... Al die <...> Ik ben hier écht niet in thuis hé?
Heb wat meer Jip en Janneke taal nodig hierbij :o
Waar staat het keywords gedeelte??
Heb mijn site niet met codes gebouwd, dus wat je hier beschrijft is écht abacadabra voor mij, maar wil het wel leren :j

Peetstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:44

LiVetime schreef:
Ik ben nu al de weg kwijt Peetstap.. Pfffff... Al die <...> Ik ben hier écht niet in thuis hé?
Heb wat meer Jip en Janneke taal nodig hierbij :o
Waar staat het keywords gedeelte??
Heb mijn site niet met codes gebouwd, dus wat je hier beschrijft is écht abacadabra voor mij, maar wil het wel leren :j
ter voorbeeld:
<meta name="copyright" content="Bokt.nl" />
<meta name="keywords" content="paarden, horses, ponies, paardensport, paard, pony, SGW, Eventing, Western, KWPN, NRPS, huisdier, stalling, pensionstal, training, sport, nieuws, encyclopedie" />
====
Je kunt misschien iemand vragen die je site kan editen voor je, als je hetzelf niet kan.
Waarschijnlijk kan het ook via het programma wat je nu gebruikt om je site te maken.
PS: gaat bitje of topic zo... spoedcursus HTML :D

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 20:49

Yamcha,

Ik vind het erg knap dat je een topic durft te openen op HAW. Ik durf het niet ;)
Je staat open om te leren en ik hoop dat je met de feedback die je krijgt weer verder kunt. Je hebt een erg leuk paard en jullie zijn een erg leuke combi.

Edit: ik kan wel merken dat ik gister anders op het paard heb gezeten dan normaal; ik heb flinke spierpijn aan de binnenkant van mijn benen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:45

Dank je wel Ankem :)

't Voelt nou wel goed, ik ben blij met alle liefs, ben dankbaar. Zoveel nuttige tips, was bang da 'k half Bokt over me heen zou krijgen, maar nee :)

Kan hier mee verder, echt supertof :D

Zal Vegs vertellen dag iedereen haar knap en mooi vindt :j

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:53

* komt even uit bijleesmodus*
@Yamcha mooi topic, mooi paard en lieve ruiter *\o/*
Er zitten zat tips tussen waar je wat mee kunt maar ook een heel aantal die je lekker naast je neer kunt leggen :D

Als je een keertje relaxt wil zitten mag je wel een keertje naar Kid komen hoor :j alleen voelen hoe je haar op je zit voltes kunt laten lopen. Heb je helemaal geen teugels voor nodig.
Wat mij betreft mag je duzzz die tips van teugels korter pakken naast je neerleggen :P }>

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 21:59

Het ligt er maar net aan wat je doel is... Vwb die teugels :P

Livetime, ik snap je standpunt over niveaus. Probeer je dan daarin te onderscheiden. Dit wat je nu zegt komt niet naar voren op je site maar geeft wel heel duidelijk aan op welke wijze je bezig bent met het trainen van zowel paard als ruiter.
Nu is het zo'n algemeen verhaaltje. Juist door dit standpunt in dit topic kan je de mensen aantrekken die jou doelgroep zijn. :)

Ik heb een filmpje gemaakt en het ging al stukken beter. Nu even kijken hoe ik die zonder PC online krijg :)

edit: probeer wel subtieler te zijn en niet alle wedstrijdruiters over een kam te scheren ;)
Laatst bijgewerkt door Zooist op 28-12-11 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 22:03

Meen je dat? Graag!!!! *\o/*

Een western paard is een super leerpaard *\o/*

Ik wil alleen dat ze haar hals laat vallen en de rug bol.maakt. maar dragen kan ze nog niet, teveel puppie. Ze stuwt, en dat is prima voor nu, dacht ik, ze is nog jong.